Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsitet Freegaming.dk sælges (startpris 1 kr)

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg byder 1750,- :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:43

Hej Jimmi

Nej, helt automatisk er det ikke, men næsten. Brugeren modtager automatisk point og når brugeren så bestiller et produkt, skal man tage kontakt til sin dropshipping leverandør, som så sender varen ud. Det er sikkert muligt at overdrage disse kontakter, men ellers er det ikke svært at finde nye leverandører.

Jeg har konto ved annoncenetværkene. Disse kan også overdrages til den nye ejer.

Claus Munch: Noteret

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 20:48

Jeg har lige taget et billede af administrationsdelen af siden. Som i kan se er der massere af funktioner.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Fra  Codepoint Skrevet kl. 21:16

Mark: Er det korrekt at det er hosted hos ExaWeb? -og at man derved ikke har adgang til kildekoden til sitet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 21:56

Claus Munch:

Mark: Er det korrekt at det er hosted hos ExaWeb? -og at man derved ikke har adgang til kildekoden til sitet?

Hej Claus

Ja, det er korrekt forstået, men dette er gældende for alle pointsites fra Exaweb. Dette blev lavet, da der på et tidspunkt blev videresolgt mange ulovlige licenser. Exaweb har dog pålidelige og billige servere, som sikkert sagtens kan overdrages. Hvis du dog ønsker at ligge det på din egen server, koster det 500 kr at få låst systemet op.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:01

Får man så kildekoden til systemet?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 22:35
Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Fra  Codepoint Skrevet kl. 22:54

Set i det lys, trækker jeg mit bud ...

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 23:15

Noteret.

Det nuværende bud er på 1700 kr. Der er altså tale om en side, der har haft en indtjening uden markedsføring på mere end det! Så håber stadig at få budene højere op.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 11:12

Hej Alle

Jeg havde åbenbart overset nogle penge hos Euroads. Den samlede indtjening har derfor været på omkring 2500 kr.

Se selv efter her:

Der er omkring 2 dage tilbage af auktionen, så du skal være hurtig hvis du ønsker at overtage en fuldt funktionel side med unikt design + potentiale til at blive meget mere.

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)