Ja, jeg var vist lige for langsom i denne omgang. Der bliver hård konkurrence om den :) |
1200 kr.
Ja, jeg var vist lige for langsom i denne omgang. Der bliver hård konkurrence om den :) |
1300,- |
1400 dkk |
Alle bud er hermed noteret. Højeste bud er på nuværende tidspunkt hvidevare manden med 1600 kr. Dertil skal det også nævnes, at freegaming.dk er det eneste site i DK der har Runescape Membership Cards, hvilket der er stor efterspørgsel på. Der medfølger også en Facebook gruppe med 43 brugere. |
Hej Alle Jeg beklager min manglende aktivitet, men jeg har været på en weekendtur i det fri uden internet. Fantastisk tur :) Mads W - Noteret Hannah_K. Du kan selv rette i tpl filerne. Dvs selve designet på siden og opbyggelsen. Du kan godt købe bare systemet, prøv at kontakte Martin fra Exaweb - Det koster 2500 kr fra nyt. med standard design (så håber stadig at auktionen kommer lidt højere op). Besøgende har der ikke været så mange af på det sidste. Dog fungerer mine Call to Action knapper, da mange af de besøgende vælger at oprette sig som bruger. Byd endelig videre. Systemet alene har kostet 2500 og har uden markedsføring haft en indtjening på 1800 kr. |
Hvordan fungerer sådan et site, kører alt automatisk? Du har vel oprettet din kono et sted, kan det bare ændres???
|