Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Android Vs iphone

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 07:59

RasmusLykke:

Den dag der bare er én android applikation der bare er halv så god som dem udviklerne rundt om i verden kan lave til Iphone vil jeg erkende, at der muligvis en gang langt ude i fremtiden vil være en lille-bitte chance om at jeg skifter fra Iphone igen!

... Men den bekymring behøver jeg ikke at have lige i fremtiden!

Så Iphone App først! Er du i tvivl, så eventuelt tjek omsætning Application store (iphone) og for alle andre, og se forskellen :-)

Hey Rasmus, 

Tak for input. 

Hvordan tjekker jeg omsætningen i App store?

Partner @ The Social Agency 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:15

Hvilken type app skal i lave? Har i overvejet at lave det som en web-app? Man kan virkelig lave noget guf da både android og iPhone har implementeret store dele af html5 og css3 i deres mobiler. Derudover kan man lave en "wrapper app" hvis man vil i app store, denne app viser helt simpelt bare ens web-app som en native app...

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:24

Jeg er nok lidt mod de andre.. Jeg er mest til android mobiler..

Jeg har kigget på Sony Ericsson x10 mini pro og nok den jeg absolut helst vil have og derfor også apps til den.

Der skulle også komme et nyere android system i nærmeste fremtid..

Mikkel

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:38

Niklas:

Hvilken type app skal i lave? Har i overvejet at lave det som en web-app? Man kan virkelig lave noget guf da både android og iPhone har implementeret store dele af html5 og css3 i deres mobiler. Derudover kan man lave en "wrapper app" hvis man vil i app store, denne app viser helt simpelt bare ens web-app som en native app...

der er en del af disse der ude, og de har helt klart en masse fordele, hvis det var mit valg var det helt sikkert måden jeg ville vælge, da du meget nemmere kan updatere, reklamerer eller udbrede din app.

Hele Android / IOS debatten er lige så meget en tros retning som alt andet.
den tekniske bagrund for de to os´er er dog forbavsende li henanden :)

Den faktum at Android er en multi terminal OS og at det lader til at de har fået alle de store spillere med (på nær nokia, men hva de skal vel lige ha afskrevet symbian først )
Kommer til at spille en stor rolle denne religions krig.

i mine øgne skal i kunne tage begge platforme, da i ellers vil komme til at gamble lidt med fremtiden.

og så skulle du da også lige ha min holdning til iPhone / Droid
jeg syntes det siger alt at Apple har været i marked i 4 år med dette produkt og på under 2 år er droid oppe på siden, eller om ikke andet ligger lige i kølvandet, med andre ord går tingende noget hurtigere når man ikke skal løfte alt selv. jeg er helt klar med på Droid tilhænger siden.

ps. der skal nok komme droid terminaler med ordenligt design. :) ellers kan det jo være at apple giver op og lader droid kører på deres terminaler, eller lader det være op til brugeren. på samme måde som de nu gør med deres bærbare :) (MacOS / Win7)

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:41

Mikkel Friis:

Jeg er nok lidt mod de andre.. Jeg er mest til android mobiler..

Jeg har kigget på Sony Ericsson x10 mini pro og nok den jeg absolut helst vil have og derfor også apps til den.

Der skulle også komme et nyere android system i nærmeste fremtid..

Mikkel

Hej Mikkel,

Spændende. Kan du ikke fortælle lidt mere.

Hvor gammel er du?

Hvordan bruger du nettet på din mobil?

Er du gamer=? :-)

Partner @ The Social Agency 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:26

Android buldrer frem og jeg har lige skiftet fra en håbløs sløv Iphone 3g til en lynhurtig HTC Desire. Apple har totalt ødelagt min 3g med den nye opdatering.

Android er på vej til verdensherredømmet vent og se.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:
ifølge TV2 nyhederne har en ny undersøgelse på OkCupid vist at iPhone ejere får mere sex end ejere af Android og BlackBerry mobiltelefoner gør

Skal da fluks ud og have et par iPhone telefoner....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:55

Niels:

Nicolaj Thomasen:
ifølge TV2 nyhederne har en ny undersøgelse på OkCupid vist at iPhone ejere får mere sex end ejere af Android og BlackBerry mobiltelefoner gør

Skal da fluks ud og have et par iPhone telefoner....

Det er fordi der er en bedre vibrator på en iphone Wink

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 12:00
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)