Jeg har så absolut intet imod affiliate links på folks personlige sites..... Jeg har for så vidt heller ikke en skid imod du forsøger at tjene nogle affiliate skejser på at lokke en flok aminoer forbi din blog. Men der er bare intet indhold i dit indlæg.... Som sagt har du købt et script, som så har skaffet dig noget fuldstændigt ubrugeligt lorte-indhold, en masse lige så ubrugelig trafik og du har fået nogle, sandsynligvis lige så ubrugelige backlinks på hvad jeg antager er et automatiseret trackback-plugin..... Så hvad er det helt præcist indholdet i dit blogindlæg er? Jack shit efter hvad jeg kan se.... Og det synes jeg sgu er for fesent - det tangerer spam, at poste referencer til den slags herinde.
Jamen så fortæl os hvad det er ved dit blogindlæg der er brugbart? Har du tjent nogle penge på den trafik det plugin har skabt? Hvorfor er trafik med en bounce rate på 90% interessant for folk på Amino? Ja jeg spørger for jeg kan ærligt talt ikke se svaret nogle steder.... Men oplys os dog.... Kan du forklare hvorfor det her skulle handle om andet end du lige skal tjene nogle affiliate-grunker på et totalt ligegyldigt indlæg om et eller andet ubrugeligt plugin, så trækker jeg hellere end gerne mine kommentarer tilbage..... Men indtil da står jeg helt og holden ved dem ;) |
Fama:Dennis Kjærgaard:Hvis nogen i har ondt i røven over, at der er affiliate links på min blog, så lad være med at læse den. Har i samme holdning hvis en skoekspedient vejleder jer i at finde nogle gode sko, og at han får løn for det??
Jeg har så absolut intet imod affiliate links på folks personlige sites..... Jeg har for så vidt heller ikke en skid imod du forsøger at tjene nogle affiliate skejser på at lokke en flok aminoer forbi din blog.
Men der er bare intet indhold i dit indlæg.... Som sagt har du købt et script, som så har skaffet dig noget fuldstændigt ubrugeligt lorte-indhold, en masse lige så ubrugelig trafik og du har fået nogle, sandsynligvis lige så ubrugelige backlinks på hvad jeg antager er et automatiseret trackback-plugin..... Så hvad er det helt præcist indholdet i dit blogindlæg er? Jack shit efter hvad jeg kan se.... Og det synes jeg sgu er for fesent - det tangerer spam, at poste referencer til den slags herinde.
Dennis Kjærgaard:Jeg kan godt tåle kritik når den er fortjent, men her er i langt ude!!!
Jamen så fortæl os hvad det er ved dit blogindlæg der er brugbart? Har du tjent nogle penge på den trafik det plugin har skabt? Hvorfor er trafik med en bounce rate på 90% interessant for folk på Amino?
Ja jeg spørger for jeg kan ærligt talt ikke se svaret nogle steder.... Men oplys os dog.... Kan du forklare hvorfor det her skulle handle om andet end du lige skal tjene nogle affiliate-grunker på et totalt ligegyldigt indlæg om et eller andet ubrugeligt plugin, så trækker jeg hellere end gerne mine kommentarer tilbage..... Men indtil da står jeg helt og holden ved dem ;)
Det er jo bare din mening, at du ikke synes, der er indhold i mit indlæg. Mange andre har fundet det interessant, hvad jeg har skrevet.
Jeg fortæller blot om nogle af de ting, som jeg har fået ud af dette plugin, og måske kan andre bruge det på den ene eller anden måde. Jeg læse selv et ligne indlæg af Lars Bachmann og købte det af samme grund.
Flere har valgt at købe dette og andre plugin igennem mig, så de har vel kunnet se værdi i mit indlæg. Hvad de får ud af det, det er ikke mit problem. Du har åbenlyst ikke selv fantasi til at finde muligheder i sådanne plugins.
Mht. indtjening på sitet, så han du åbenbart ikke læst indlægget færdig inden du brokkede dig, for der står det oplyst, at jeg ikke har tjent penge på sitet, og at det heller ikke er formålet.