Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 40.000 unikke besøgende og 2000 backlins på under 4 måneder

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:
Hvis nogen i har ondt i røven over, at der er affiliate links på min blog, så lad være med at læse den. Har i samme holdning hvis en skoekspedient vejleder jer i at finde nogle gode sko, og at han får løn for det??

Jeg har så absolut intet imod affiliate links på folks personlige sites..... Jeg har for så vidt heller ikke en skid imod du forsøger at tjene nogle affiliate skejser på at lokke en flok aminoer forbi din blog.

Men der er bare intet indhold i dit indlæg.... Som sagt har du købt et script, som så har skaffet dig noget fuldstændigt ubrugeligt lorte-indhold, en masse lige så ubrugelig trafik og du har fået nogle, sandsynligvis lige så ubrugelige backlinks på hvad jeg antager er et automatiseret trackback-plugin..... Så hvad er det helt præcist indholdet i dit blogindlæg er? Jack shit efter hvad jeg kan se.... Og det synes jeg sgu er for fesent - det tangerer spam, at poste referencer til den slags herinde.

Dennis Kjærgaard:
Jeg kan godt tåle kritik når den er fortjent, men her er i langt ude!!!

Jamen så fortæl os hvad det er ved dit blogindlæg der er brugbart? Har du tjent nogle penge på den trafik det plugin har skabt? Hvorfor er trafik med en bounce rate på 90% interessant for folk på Amino?

Ja jeg spørger for jeg kan ærligt talt ikke se svaret nogle steder.... Men oplys os dog.... Kan du forklare hvorfor det her skulle handle om andet end du lige skal tjene nogle affiliate-grunker på et totalt ligegyldigt indlæg om et eller andet ubrugeligt plugin, så trækker jeg hellere end gerne mine kommentarer tilbage..... Men indtil da står jeg helt og holden ved dem ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:28

Fama:

Dennis Kjærgaard:
Hvis nogen i har ondt i røven over, at der er affiliate links på min blog, så lad være med at læse den. Har i samme holdning hvis en skoekspedient vejleder jer i at finde nogle gode sko, og at han får løn for det??

Jeg har så absolut intet imod affiliate links på folks personlige sites..... Jeg har for så vidt heller ikke en skid imod du forsøger at tjene nogle affiliate skejser på at lokke en flok aminoer forbi din blog.

Men der er bare intet indhold i dit indlæg.... Som sagt har du købt et script, som så har skaffet dig noget fuldstændigt ubrugeligt lorte-indhold, en masse lige så ubrugelig trafik og du har fået nogle, sandsynligvis lige så ubrugelige backlinks på hvad jeg antager er et automatiseret trackback-plugin..... Så hvad er det helt præcist indholdet i dit blogindlæg er? Jack shit efter hvad jeg kan se.... Og det synes jeg sgu er for fesent - det tangerer spam, at poste referencer til den slags herinde.

Dennis Kjærgaard:

Jamen så fortæl os hvad det er ved dit blogindlæg der er brugbart? Har du tjent nogle penge på den trafik det plugin har skabt? Hvorfor er trafik med en bounce rate på 90% interessant for folk på Amino?

Ja jeg spørger for jeg kan ærligt talt ikke se svaret nogle steder.... Men oplys os dog.... Kan du forklare hvorfor det her skulle handle om andet end du lige skal tjene nogle affiliate-grunker på et totalt ligegyldigt indlæg om et eller andet ubrugeligt plugin, så trækker jeg hellere end gerne mine kommentarer tilbage..... Men indtil da står jeg helt og holden ved dem ;)

Det er jo bare din mening, at du ikke synes, der er indhold i mit indlæg. Mange andre har fundet det interessant, hvad jeg har skrevet.

Jeg fortæller blot om nogle af de ting, som jeg har fået ud af dette plugin, og måske kan andre bruge det på den ene eller anden måde. Jeg læse selv et ligne indlæg af Lars Bachmann og købte det af samme grund.

Flere har valgt at købe dette og andre plugin igennem mig, så de har vel kunnet se værdi i mit indlæg. Hvad de får ud af det, det er ikke mit problem. Du har åbenlyst ikke selv fantasi til at finde muligheder i sådanne plugins.

Mht. indtjening på sitet, så han du åbenbart ikke læst indlægget færdig inden du brokkede dig, for der står det oplyst, at jeg ikke har tjent penge på sitet, og at det heller ikke er formålet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:33

Dennis Kjærgaard:

Prøv nu lige at høre her......

Jeg laver en masse forskellige projekter, og nogle af dem fortæller jeg om på min blog. Flere er dem, som læser mine indlæg, kan måske bruge mine erfaringer til deres egne projekter, og andre kan ikke bruge det til noget som helst. Det må være helt op til jer selv!

@TT-tekstforfatter Du vil have mig til at bruge min tid på at fortælle dig mere om dette plugin, og samtidig beskylder mig for kun at have lavet tråden med henblik på affiliate salg??? Sorry det bliver ikke dig jeg bruger min tid på!

@Farma Det er vist dig der er lidt fesen

Nu har jeg aldrig skrevet, jeg har ondt i røven over, at du har Affiliate på din blog, selvfølgelig skal du have det, dét ville jeg da også selv have.

Desuden skrev jeg: "Jeg tænkte præcis det samme", for det gjorde jeg - men jeg er da ligeglad, det gør ikke nogen forskel for mig personligt. Hvis du tjener nogle penge på det, så fint nok.

Når det så er sagt, så tror jeg umiddelbart, at du på et sted som amino får mere ud af at spille med åbne kort, at du direkte skriver "Hvis du er interesseret i Topic Storm efter at have læst om mine erfaringer med det, så kan du klikke her"...

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:42

Dennis Kjærgaard:
Det er jo bare din mening, at du ikke synes, der er indhold mit indlæg. Mange andre har fundet det interessant, hvad jeg har skrevet.

Ja og det undrer mig såre.... Derfor skrev jeg mit oprindelige indlæg, hvor jeg opfordrede folk til at forklare mig hvad det geniale i dit indlæg helt præcist var...

Dennis Kjærgaard:
Du har åbenlyst ikke selv fantasi til at finde muligheder i sådanne plugins.

Ikke nogle idéer der er lovlige eller lever op til nogle af annoncenetværkenes regler ihvertfald..... Som jeg forstår plugin´et så er det fuldstændigt ufiltreret scraping det laver, hvilket betyder det uværgeligt vil lede til brud på lov om ophavsret - det udelukker så mulighederne for at bruge det fantastiske plugin til noget lovligt, da alene det forhold at der ikke angives kilde på "citaterne" udgør et brud på lov om ophavsret (såfremt der scrapes danske sites).

Derudover er der så vidt jeg ved ikke nogle annoncenetværk, der tillader scraper sites.... Så for at gøre en lang historie kort - nej, jeg har virkeligt ikke fantasi til at gennemskue hvordan man lovligt skulle kunne tjene penge på det plugin.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:44

Nu har jeg aldrig skrevet, jeg har ondt i røven over, at du har Affiliate på din blog, selvfølgelig skal du have det, dét ville jeg da også selv have.

Ok så er vi to enige her Smile

TT Tekstforfatter:
Desuden skrev jeg: "Jeg tænkte præcis det samme", for det gjorde jeg - men jeg er da ligeglad, det gør ikke nogen forskel for mig personligt. Hvis du tjener nogle penge på det, så fint nok.

Ok så heller ingen problemer her Smile

TT Tekstforfatter:
Når det så er sagt, så tror jeg umiddelbart, at du på et sted som amino får mere ud af at spille med åbne kort, at du direkte skriver "Hvis du er interesseret i Topic Storm efter at have læst om mine erfaringer med det, så kan du klikke her"...

Jeg har begået mig i flere år på amino, og altid spillet med åbne kort. Der er intet skjult i mit indlæg på amino eller min blog!

Hvis du vil vælge at bruge klik her som ankertekst, så gøre du bare med det. Jeg udnytter en god ankerteskt, når det nu er muligt og relevant for landingssiden.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Dennis Kjærgaard:
at jeg ikke har tjent penge på sitet, og at det heller ikke er formålet

Hvad skal vi så med informationen? Vi er her jo ikke for at fordrive tiden, men for at tjene penge.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:54

Fama:
Ja og det undrer mig såre.... Derfor skrev jeg mit oprindelige indlæg, hvor jeg opfordrede folk til at forklare mig hvad det geniale i dit indlæg helt præcist var...

Det har du også lov til. Det som jeg reagerede på var din beskyldning om mine hensigter med indlægget.

Fama:

Ikke nogle idéer der er lovlige eller lever op til nogle af annoncenetværkenes regler ihvertfald..... Som jeg forstår plugin´et så er det fuldstændigt ufiltreret scraping det laver, hvilket betyder det uværgeligt vil lede til brud på lov om ophavsret - det udelukker så mulighederne for at bruge det fantastiske plugin til noget lovligt, da alene det forhold at der ikke angives kilde på "citaterne" udgør et brud på lov om ophavsret (såfremt der scrapes danske sites).

Derudover er der så vidt jeg ved ikke nogle annoncenetværk, der tillader scraper sites.... Så for at gøre en lang historie kort - nej, jeg har virkeligt ikke fantasi til at gennemskue hvordan man lovligt skulle kunne tjene penge på det plugin.

Nu behøver man jo ikke at tjene penge på reklamer eller bryde loven om ophavsret. Du forsøger jo bare at finde problemer ved dette plugin, jeg søger muligheder.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:55

Fama:
nej, jeg har virkeligt ikke fantasi til at gennemskue hvordan man lovligt skulle kunne tjene penge på det plugin.

Ja altså lige på nær at lave et ligegyldigt blogindlæg om det og så ægge nogle aminoer ved at vifte mine 40k hits foran næsen på dem naturligvis :)

Vil du være med?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:03

Maria Frederiksen:

Hvad skal vi så med informationen? Vi er her jo ikke for at fordrive tiden, men for at tjene penge.

Mvh Maria

Informationen skal bruges af dem som kan bruge den til noget. Take or leave it

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:09

Maria Frederiksen:

Mvh Maria

Jeg synes det er dejligt at nogle deler deres erfaring med forskellige produkter, og så længe det er et objektivt indlæg omkring en service, så er det vel lige meget om Dennis tjener penge på eventuelle salg. 

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)