Hej Aminoer I dag oplevede jeg noget sjovt på arbejdet. Jeg fik en pakke til firmaet adresse og att. mit navn, ikke at det var meget sjovt, men indholdet af pakken. I pakken (maxi-brevet), lå der en polo og et stykke papir. På papiret stod følgende: Dear [Slettet af Moderator], Thank you for your order of 1 Polo shirt [Slettet af Moderator] Size: S. Please Transfer the amount of € 36 (including Postage and shipping) to the following account Account holder: Kevin xxxxxx Credit Insitution: Sparkasse xxxxx IBAN: DE15 6535 xxxxxxxxxxx Bank code Number: 6535 xxxxxx Account Number: 0044 xxxxx Reference: L4P + Last name If there are any Problems or you have any Questions just contact me (Facebook: Marc xxxx; L4P: xxx) Best Regards,
Hjemmesiden for [Slettet af Moderator] (hurtig google søgning) er: [Slettet af Moderator] Jeg har aldrig hørt om hjemmesiden eller set den før. De skriver til mig som en Member Fakturaen som lå i brevet ville aldrig nogensinde kunne blive forsvaret som en gældnde faktura. Derudover har jeg intet modtaget over mail eller andet. Har ikke fået noget som helst bekræftigelse af en vare. Er det noget nyt form for "Nigeria Breve", hvor de rent fysisk sender breve ud? Ideen om, at nogle bekendte har sat mig på som modtager har også strejfet mig, men hvor i det ligger ideen. Man ville jo aldrig sende en vare ud på den her måde, med et brev i, hvor der står man skal overføre penge til en privat konto. Derudover er afsender og bankkonto indehaver heller ikke den samme. Jeg kan ikke rigtig lure hvad ideen er. Jeg beholder poloen i skuffen og ser hvad der sker. Mvh |
Tillad mig at bumpe den op igen, da jeg mener at et svar på dette kan være til gode for alle :)