Sidens pris er svær at sige , mine erfaringer skriver jeg her 
Lav en længere kravspecifikation
lige fra starten så kan du få et mere præcis tilbud hvad sådan en opgave koster
vælge evt. en konsulent til opgaven ellers ender du som mig , hvor du første må tage erfaringer med nogle dårlige webmaster , da de gode ikke gider give tilbud på et præcist tilbud , dog vil du hen ad vejen hvad dine ønsker er , når du efterhånden må droppe den en webmaster efter den anden webmaster , dog samler du dyrt købte erfaringer hvor du et par sikkert ikke får det ønsket , med lære sikkert til sidste hvad du ønsker , med 5 – 10 konsulent timer er billigere end 5 droppet webmaster og du første ved den sidste hvad du ønsker , for nu har du nok viden , sådan har det gået mig og det kan ikke anbefales , for det er dyrt , at ikke vide , hvad man ønsker.
Stil dig gerne disse her spørgsmål
hvilken menu vælger ?
hvad kan du , hvilken system passer bedste til dine evner ?
Logo vælges
hvor meget plads , hvor stor side
skal der kontaktformular ?
søgefunktioner på side ?
video ?
Billedere ?
Hvordan skal profiler opsættes ,blog - billeder - kontakt - tekst -links side ?
hvad tænker du i SEO ?
Skal siden være også på engelsk?
Hvordan betaler profiler
er der noget specielt ved betingelserne.
Tegn evt. dine ønsker på papir for en konsulent eller webmaster , derved kan være nogle webmaster dropper dig for nu forstår de opgaven , med jo mere opgaven er lavet ud i mindste deltalje , er det de meste seriøse webmaster der melder sig ud med et godt tilbud
Nu er jeg godt i gang , med spørgsmål , med der er sikkert flere ting og ønsker , gå ned i den mindste deltalje som du sikkert tænker ikke betyder noget.