Nu klap lige hesten med teorier omkring motivet bag mig indlæg, jeg ville blot have defineret lidt mere klart hvad du mente med dit indlæg. Jeg ville egentlig ikke blande mig i det her, men for god ordens skyld føler jeg at jeg er nødt til at forklare når du skriver jeg beder dig indirekte om at tale grimt om nogen. Du skriver at en dedikeret server koster fra 1000 kr. og opefter, hvorefter Markus nævner at det kan fåes til under den pris hos bl.a. os. Hertil kommer du med et svar der nemt kan forståes som at du mener vi er under en bestemt kvalitetsgrænse, hvilket en bruger kontakter mig om. Da jeg selv læser dit indlæg er jeg enig i at det nemt kan forståes sådan, uanset om det har været meningen eller ej, hvorfor jeg beder dig uddybe det så det står klart for folk hvad du mener. Årsagen er at jeg naturligvis ikke er interesseret i at der står en udtalelse der nemt kan misforståes til noget negativt omhandlende os, hvilket jeg vil tro de fleste andre i samme situation også ville have gjort. |
Jeg giver Anders Eiler ret!
Som moderator vil jeg gerne opfordre jer (ingen nævnt, ingen glemt) til, at holde fokus på det oprindelig spørgsmål og holde irrelevant personfnidder ude.
Det er spild af tid og hjælper ikke Martin på vej mod den rette hosting løsning.
Tak.