Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - virtuel server

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Mikkel Mikjær Christensen:

På den anden side set vil jeg heller ikke tale grimt om andre, som f.eks. Sune indirekte bad mig gøre (Enten kan jeg sige ham imod, og dermed give ham en indirekte anbefaling - det vil jeg ikke, eller også skal jeg give ham ret og dermed tilsvine en kammerat og det han laver offentligt, det vil jeg heller ikke.

Nu klap lige hesten med teorier omkring motivet bag mig indlæg, jeg ville blot have defineret lidt mere klart hvad du mente med dit indlæg. Jeg ville egentlig ikke blande mig i det her, men for god ordens skyld føler jeg at jeg er nødt til at forklare når du skriver jeg beder dig indirekte om at tale grimt om nogen.

Du skriver at en dedikeret server koster fra 1000 kr. og opefter, hvorefter Markus nævner at det kan fåes til under den pris hos bl.a. os. Hertil kommer du med et svar der nemt kan forståes som at du mener vi er under en bestemt kvalitetsgrænse, hvilket en bruger kontakter mig om. Da jeg selv læser dit indlæg er jeg enig i at det nemt kan forståes sådan, uanset om det har været meningen eller ej, hvorfor jeg beder dig uddybe det så det står klart for folk hvad du mener. Årsagen er at jeg naturligvis ikke er interesseret i at der står en udtalelse der nemt kan misforståes til noget negativt omhandlende os, hvilket jeg vil tro de fleste andre i samme situation også ville have gjort.
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg giver Anders Eiler ret!

Som moderator vil jeg gerne opfordre jer (ingen nævnt, ingen glemt) til, at holde fokus på det oprindelig spørgsmål og holde irrelevant personfnidder ude.

Det er spild af tid og hjælper ikke Martin på vej mod den rette hosting løsning.

Tak.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:11

Patrick:

Jeg får altid det indtryk at KUN det du siger er rigtigt og KUN de ting du leverer er gode nok. Og man skal ALTID have det største af det største.

Jeg har tit anbefalet Surf-Town, jeg har også anbefalet Activewebs og Ace-net et par gange. Grunden til at jeg sjældent anbefaler Ace-net, og aldrig anbefaler dig er den grad af arrogance man ofte møder fra jer, jeg har en god ide om at dine løsninger er nogenlunde vel-funderede, og jeg er overbevist om at Anders' er det.

Jeg ved at Sune har nogle virkelige grimme discount løsninger, eller har haft ihvertfald, og eftersom jeg ikke VED om han har det mere er jeg nødt til at antage at han stadig har det, og derfor fraråder jeg folk at købe hans billige løsninger.

Min prissætning fungerer på den måde at jeg tager mine produkter, beregninger min kostpris, så tager jeg mine konkurrenters (frasortere alle discountudbyderne) og lægger mig i den lave ende prismæssigt, og i den høje ende feature og service mæssigt.

Så det kan godt være at Scannet måske er en smule billigere på deres mindste webhotel, men tilgengæld får du så 2GB mere hos os.

Derudover så misforstod ham tumpen du referere fuldstændig mit indlæg, min pointe er at alle oversælger. El-værket, ISP'en, ja selv Føtex oversælger.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sune Christesen:

Årsagen er at jeg naturligvis ikke er interesseret i at der står en udtalelse der nemt kan misforståes til noget negativt omhandlende os, hvilket jeg vil tro de fleste andre i samme situation også ville have gjort.

Så må du jo lære at følge stedets regler!

Hvis du stiller et spørgsmål der tvinger mig til at bryde stedets regler hvis jeg svarer bliver selvfølgelig ikke besvaret, desuden har du både min Msn, Tlf og Email adresser ... du er velkommen til at ringe hvis der er noget du er i tvivl om :o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:20

Jeg stopper her ... de af jer der ikke har fattet budskabet endnu fanger det nok ikke.

Rigtig god aften til jer alle :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:27

Hej Martin

Du kunne også kigge på nogle af de forskellige Cloud Computing løsninger, f.eks. Amazon EC2, Microsoft Azure eller RackSpace Cloud. Her for du nogle priser, features og stabilitet på et niveau, hvor ingen af de danske efter min mening kan være med.

Grunden til at de store firmaer, kan gøre det så meget billigere, er at hosting er et game hvor stordriftsfordele gør at man kan få hardware, trafik og sågar strøm væsentligt billigere end hvis man er en lille fisk.

Der er mange forskellige måder at opbygge sin Cloud Computing Applikation på, nogle setups tillader en relativt ren overførelse af eksisterende apps, men det er også muligt at skrive sin applikation så man bare skal tænde for flere instanser for at kunne tage imod millioner af besøgende.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Derudover så misforstod ham tumpen du referere fuldstændig mit indlæg, min pointe er at alle oversælger. El-værket, ISP'en, ja selv Føtex oversælger.

Hehe.. det må være mig der er tumpen Stick out tongue
Tak Mikkel .. du er en guttermand,. den måde du er på, sender kunderne direkte videre til alle os andre udbydere og det kan vi ikke takke nok for.

Mvh
Markus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:53

Markus:

Muligvis .... jeg interesserer mig ikke for dem der siger dumme ting.

Markus:

Tak Mikkel .. du er en guttermand,. den måde du er på, sender kunderne direkte videre til alle os andre udbydere og det kan vi ikke takke nok for.

Nu får jeg _rigtig_ meget positiv feedback for den ærlighed jeg viser mine kunder. Det er en skam at det er ulovligt for mig at vise / fortælle hvor meget andre udbydere røvrender dem. Så hvis du scorer et par ekstra kunder på at lyve lidt så har jeg det egentlig fint nok med det, den dag de tager dig i det kommer de over til mig alligevel :)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:58

Markus:

Muligvis .... jeg interesserer mig ikke for dem der siger dumme ting.

Markus:

Nu får jeg _rigtig_ meget positiv feedback for den ærlighed jeg viser mine kunder. Det er en skam at det er ulovligt for mig at vise / fortælle hvor meget andre udbydere røvrender dem. Så hvis du scorer et par ekstra kunder på at lyve lidt så har jeg det egentlig fint nok med det, den dag de tager dig i det kommer de over til mig alligevel :)

Det er da godt at du har selvtilliden på plads og er så ærlig, når nu alle vi andre bare lyver hele tiden! Men skal vi ikke bare droppe diskussionen nu og så lade debatten dø eller fortsætte på rette spor? - Det synes jeg selv lyder som en kanon idé!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:21
Side 4 ud af 5 (42 indlæg)