Hej Jeg søger et (rigtig) godt tilbud fra jer derude på et webhotel. Det jeg har brug for, eller gerne vil have, er et mere stabilt webhotel end vores nuværende (Gigahost). Der er som sådan intet galt i Gigahosts service, men jeg er træt af at dele server med andre, og på den måde være "afhængig" af om andre kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Derudover vil jeg have mere kontrol med opsætningen. Jeg er ikke server-nørd, på nogen måde, så den skal sættes op for mig, men der skal stadig være mulighed for at jeg selv kan lave indstillinger på andet end runtime-niveau. Lidt som Gigahost der giver mulighed for at ændre i php.ini. Det skal altså være et PHP/MySQL webhotel, helst med ubegrænset antal (eller mange) mail-konti, ubegrænsede (eller mange) ftp konti, mulighed for en del subdomæner, samt god statistik. Og så self cronjobs og en god support :) Jeg har længe tænkt på en virtuel server, netop for at undgå problemet (eller næsten da ihf.) med at andre kan få serveren til at gå ned, men ved også at det kan blive en (for) dyr fornøjelse. Så hvad kan I byde på? På forhånd tak Martin Hjort |
Det der kræver mere rådgivning end jeg (eller nogen anden) kan krølle sammen på et par linier på amino :)
De muligheder du nævner har pro's'n'cons, umiddelbart lyder det til at du burde have dig en dedikeret server med et kontrolpanel på så du selv kan ændre din opsætning, men det er væsentligt dyerer end en virtuel server.
Med en virtuel server er du stadig i risiko for at andre lægger din server ned, hvis nogen belaster den fysiske hardware så meget at der bliver mindre cpu-tid til de andre (din) server.
Du er ihvertfald under alle omstændigheder velkommen til at give mig et kald på tlf 41 28 28 08 hvis du vil høre lidt om hvad jeg kan tilbyde.