200 for nummer 1 |
Nå.. Så der blev ialt budt 350 kroner.. Vinderne må blive Bent Pedersen og Kasper Hedegaard..
Så de ér solgt eller hvordan?
Nå.. Så der blev ialt budt 350 kroner.. Vinderne må blive Bent Pedersen og Kasper Hedegaard.. |
Er det noget nyt om udfaldet af auktionen ? |
Well, Jeg har ihvertfald intet hørt fra sælger endnu - så bliver spændende (: Men vi må da gå ud fra at den er solgt, siden jeg ikke kan se nogen mindstepris? |
Tja, min idé er stadig som jeg skriver tidligere... Han har selv brugt 5000 kroner på det, og han skriver selv at han havde forventet meget mere.. Så to be honest tror jeg ikke i skal regne 100% med ham :) Men jeg håber da på det bedste for jer, og håber i får det til sammenlagt 350 kroner. |
Hvad er konceptet til Studix.dk ? |
Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.
Jeg synes altså i skal holde lidt igen med at være efter sælger. - Jeg synes da bestemt de er MEGET mere end 350kr værd. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Der blev vidst lavet en okay handel for vinderne her! |
Handel med varepartier via Trademen
Det er sgu kun i DK at et hjemmeside-design som de 2 der koster 5000 kroner - per stk. vel og mærke... Jeg synes også de er mere værd en 350 kroner, men det skal være en målrettet kunde, og nej, det ville jeg ikke være! Jeg har en anden idé med sådan nogle designs.. Sååå :)
|