Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google problem...hjææælp

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs nu lige mit svar, ikke?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 04:26

Thomas Rosenstand:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

1) Et affliate link.

2) En måde hvorpå du kan bevise overfor dine kunder at det SEO det du laver virker.  

Ingen af delene. Jeg ejer bd-store ;-) Så du skal nok øve dig lidt mere på detektivrollen - det tager kun få sekunder at afgøre, hvem der ejer bd-store :-)

Og linket går til den URL, fordi ankerteksten passer til den URL.

Nå - men det er SGU også helt vildt hammerende ligegyldigt det jeg skrev - jeg skriver meget frit fra leveren, og det kommer der også mange misforståelser ud af. Det er både godt og skidt...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 04:30

Thomas Rosenstand:

Forstå nu mit spørgsmål!!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:32

He - he :-)

I teorien kunne det godt lade sig gøre med sådan et link. Men hvad så hvis bare én anden Amino også linker til samme side? Hvordan skulle det så afregnes?

Affilliate links er heller ikke tilladte her.

Skriv du bare fra leveren og spørg, hvad du vil spørge om. Det bliver ingen dummere af!

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:33

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas Rosenstand:

Forstå nu mit spørgsmål!!!

Øh? Du spurgte mig, om mit link til bdstore var et affilliate link. Det fik du svar på - men spurgte alligevel videre og forsikrede mig om, at du skam ikke mistænkte mig. Har jeg misset noget?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 04:44

Spændende diskussion i har gang i :-)

Med venlig hilsen

Bastian

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 04:53

Thomas Rosenstand:

He - he :-)

I teorien kunne det godt lade sig gøre med sådan et link. Men hvad så hvis bare én anden Amino også linker til samme side? Hvordan skulle det så afregnes?

Meningen er jo at det ikke kan lade sig gøre uden at ham der "ejer" det aff link blot får hele fløden.

Mit tanke er sådan at mit aff link feks hedder noget realistik som feks tdc/iphone - hvis du i din blog skriver tdc/iphone = jeg score penge.

Du kan så have et aff link der hedder tdc/mobil - så får du aff money for det aff link.

Det er virkelig ligeså simpelt som alle de der mystiske aff links der peger på _i4o646y og alt muligt andet der ser skummelt ud.

Men jeg tænkte på hvordan får man sådanne "speciel" aftaler i stand - det må jo også være i TDC intresse at folk bliver mere trygge ved at besøge et link der ser "logisk" ud.

Det var såmæn bare det jeg mener.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:56

Så firkantet sagt: Al konverterende trafik far Amino til siden tdc/iphone udløser en provision til dig? Det kan da sagtens lade sig gøre, men om det sker, ved jeg ikke.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 05:05

The post formerly known as Professor X.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 05:09

Thomas Rosenstand:

Så firkantet sagt: Al konverterende trafik far Amino til siden tdc/iphone udløser en provision til dig? Det kan da sagtens lade sig gøre, men om det sker, ved jeg ikke.

Ja, men altså ikke bare fra Amino - men altså også fra alle mulige andre sider. Sådan et godt link som tdc/iphone kunne man godt forestiller sig at uafhænge personer poster på divers fora når emnet blev bragt på banen.

Forstiller mig et lignede indlæg som dette:

Spørgsmål: Er der nogen der ved hvor man kan købe den billigeste iphone.

Svar: En hurtigt google søgning giver dette resultat tdc/iphone - google er din ven :-)

Læg mærke til at "svarende" gav dit aff link helt uden at vide det ( økonomiske int. ) - jeg syntes at det lyder smart.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)