Rigtig flot side i har, firmaet ser utrolig flot ud og meget professionelt.
Jeg syntes om at i tænker nyskabende og at i prøver noget anderledes. Det er fedt at se.
I skal have stor ros for Jeres dynamiske og meget flotte og enkle hjemmeside, den er UTROLIG brugervenlig og jeg tror den rammer Jeres publikum på den bedste måde. Jeg syntes det er fedt at se at nogle iværksætter virkelig gør noget ud af at profillere sig på nettet, og skabe et meget professionelt ansigt udadtil.
Man kan se at i har invisteret i produktet og at i har gjort noget ud af det, det virker ikke useriøst og bare som en god ide som aldrig bliver en realitet. Tværtimod.
Fedt men Jeres videoblog hvor du beskriver lidt koncept samt hele idéen bag.
God vind herfra
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Vi har planer om at udvide i dit område, men vi forventer først at gøre det i løbet af sæsonen til 2011/2012, medmindre noget uventet skulle opstå - det ved man jo aldrig.
Under alle omstændigheder er du altid velkommen til at sende forespørgslerne videre, for jeg er overbevist om at vi nok skal finde en løsning. Vores netværk er efterhånden stort og om ikke andet, så kan vi to jo vedligeholde kontakten på den måde, indtil alle er klar ;-)
Send mig venligst dine kontaktdetajler til niels@vinterservice.com - så kan vi jo tage den derfra!
Jeg synes din side ser meget fin ud - og det er da en meget god ide.
MEN 2 mdr. tilfredsheds garanti skulle du måske forlænge så man har til den første vinter er overstået. Få hvis jeg tilmelder mig nu kan jeg vel kun være tilfreds de næste 2 mdr. for der er ingen sne og hvis jeg så ikke er tilfreds når vi kommer til feburar (med masser af sne) Hva så??? Så er det jo ikke gratis at komme ud af abonnementet eller hvad?
Hvis man indgår en aftale med Vinterservice Danmark så løber perioden fra
15. oktober til 15. april - det er en sådan en almindelig kontraktstandard for
vinterperioden i Danmark.
Vores 2 måneders tilfredshedsgaranti er tænkt som en hjælpende faktor, til at skabe troværdighed til vores hjemmeside og til vores service. Vi går 100% op i at skabe gode og langsigtede kunderelationer og er meget fokuserede på god service og sikker dokumentation.
I Vinterservice.com har vi ingen abonnementsudgifter og man betaler kun pr. udkald. Det syntes vi er mest fair for alle.
Kunden mister derfor ikke nogen abonnementsudgfiter og kan frit opsige sin aftale med os indenfor den tilbudte periode.
Det kan jo godt være det er det du mener, men det er ikke sådan jeg forstår det!
Jeg kiggede lidt rundt på din side og blev "fanget" af tilfredsheds garantien, men da jeg havde læst den lille firkant, havde jeg allerede valgt dig fra, fordi jeg læser det som om det er kun de første 2 mdr. man kan mægle sig fra helt gratis, det læser jeg altså som om ..."jamen, så koster det altså noget, hvis jeg springer fra efter 3 mdr", alene udfra den tekst ville jeg havde valgt din service fra.
Jeg er kun glad for at vores tilfredshedsgaranti har fanget din opmærksomhed. Så er det muligt at vi finder ud af at teksten skal justeres undervejs ;-)
I denne branche er kutymen at kontrakterne er uopsigelige i sæsonen bl.a. pga. store investeringer i maskiner og andet udstyr. Samtidig er sæsonen oftest meget kort, så muligheden for at sælge sin service er begrænset til ganske få måneder.
Vores beslutning om at tilbyde 2 måneders tilfredshedsgaranti er derfor særegent i markedet og vi håber og tror, at indstillingen til vores service er positiv, da vi samtidig som de eneste på markedet, tilbyder fuld dokumentation fra DMIs målestation med opfølgning af vores egne foto-kvalitets kontroller.
Det var alt herfra - god dag til jer alle og lad os nyde sommeren mens den er her!
stod noget om kvalitets kontrol i tager foto af opgaven når den er udført , hvad vis det er glat og der ikke er saltet nok hvordan kan det ses på billeder er det ikke mere en tillids sag at arbejde bliver udført korrekt , for det er for sent vis jeg falder og brækker mit ben grundet dårlige saltning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ligesom alle andre services er kvaliteten oftest afhængig af, at der er en tillid imellem køber og sælger.
Vi laver naturligvis også fejl, og når det sker, ønsker vi en positiv dialog med vores kunder.
Det afgørende for vores iværksættervirksomhed er, når vi trænger ind på et marked med store ambitioner og en klar målsætning om at blive blandt de ledende aktører på vores marked, at indstillingen til service og kvalitet er i orden.
Ved bl.a. at gå "all in" på dokumentation samtidig med at vi tilbyder alle nye kunder en tilfredshedsgaranti på 2 måneder, så håber vi at vinterservice.com skaber nok tillid til dem der ser hjemmesiden, til at vi kan få lavet en masse aftaler.