Hej Mark
Normalt er priserne i vores marked ikke særligt gennemskuelige og mange har faste beredskabsvederlag og andre gebyrer, afhængig af hvornår det sner, om det er mandag eller søndag og om det er før kl. 07 eller midt på dagen - oftest er man nødt til at ringe for at rekvirere tilbud o.lign.
Vi har valgt at sætte vores priser på forsiden og vores kunder betaler kun pr. gang - det syntes vi er mest fair for alle.
Vores prisindikator er altså ikke en rabatregulator, for vi må gå ud fra, at hvis en ejendom f.eks. har 4 opgange, så må deres behov være, at få prisen for en saltning og en snerydning for alle 4 opgange.
Selve besparelsen ved at handle med os, ligger i sikkerheden af antallet af udkald. For med vores dokumentation er kunden sikker på at vi ikke kommer og salter f.eks. 100 gange på en sæson - bare for at give et eksempel. Visse firmaer i markedet er strenge til at give lave priser, men så tilgengæld at oversalte fordi de har hørt i radioen er der er risiko for "glatte veje". Vores udkald er dokumenteret af målestationer via DMI.
Tak for dit indlæg, det gav anledning til at overveje om man skulle gøre mere ud af dokumentationsfaktoren på forsiden, således at nye kunder bliver klar over vigtigheden af vores setup.
Mvh. Niels E. Bidstrup
www.vinterservice.com
Vinterservice Danmark