Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinterservice.com - Kom med feedback og vind en usb-snemand :-D

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for dit indlæg i går - du er vist godt inde i tingene ;-)

Vi har fejeerklæringer liggende i vores backingsystem som vi håndterer manuelt, men efter dit indlæg tror jeg vi vil få lagt det ind under vilkår og hjælp som en selvstændig rubrik.

Rigtig godt set!

Mvh. Niels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:05

Niels E. Bidstrup:
Selvom vi alle nyder sommeren og der stadig  er laaaang tid til vinter, sne og kulde, så er vi to iværksættere der vil sætte stor pris på jeres feedback.

Jeg synes som kunde bedre om at blive omtalt som kunde/kunden fremfor en "bruger".

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:10

Hej Niels

Rigtig god side med masser af information og oplysninger - nem at finde rundt i/på.

En ting som jeg kunne være intereseret i, er hvem som har lavet jeres side - vi havde desværre en webmaster som ikke kunne lave vores kommende webpage. Eller havde "tid".

Held og lykke med firmaet, og jeg håber vi får masser af sne til jeres kunder.

Dbh.

Søren Nygaard

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 13:32

Hej Lagersalg123,

Tak for dit indslag.

Beskrivelserne af de forskellige led i vores værdikæde, er noget af det der har været den stor udfordring for os i vores konceptbeskrivelse.

Overvejelserne har været svære, da størsteparten af vores kunder er rengørings- og serviceselskaber. Samtidig har vi også mange boligselskaber direkte, så valget faldt på bruger eller den ansvarlige for fortovet, parkeringspladsen osv. pga. overvejelserne med "slutbruger-princippet"

Kunde/Kunden som en enhedsbetegnelse er måske slet ikke så dårligt endda...

Din kommentar er noteret og jeg tror vi tager forslaget op til overvejelse til næste opdatering.

Mvh Niels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 13:38

Hej Søren Nygaard,

Tak for din positive respons.

Vi har haft en en ung iværksætter, ligesom os selv, til at lave hele sitet og vores backingsystem for os.

Jeg er sikker på han vil blive glad for at få muligheden for at give et bud på jeres opgave.

Han hedder Thomas Ziirsen og har et nystartet firma som du finder detaljer på under www.crator.dk

Hils fra Niels og så håber jeg I finder ud af at lave en god aftale!

Mvh. NIels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:41

Hej Niels

Super, og ja, det er jo iværksættere som os, der skal holde vore forældre i gang med det søde liv efter deres karriere Big Smile

Takker for info, og jeg kontakter ham for yderligere info.

Hilsen

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 17:09

hej Niels.

Det var ikke for at spille "kloge Åge" jeg nævnede " fejeerklæringer" , men så vidt jeg er bekendt ligger der jura bag denne erklæring. Jeg har ganske "lokalt" på Østerbro stået for fejning + + hos bla, min bror. Som det klart fremgår af "juraen" kan han så sende aben videre til mig når der foreligger en sådan. Mener det kan have betydning for din model og forretning, men det vidste du naturligvis godt. Jeg ville dog i dit sted sætte mig rigtig godt ind i begrebet "ansvar" da det er et tricky område. Fru Hansen brækkede benet, OK, hvorfor etc.

Forøvrigt sendte jeg dig en PM men venter stadig på dit svar. Jeg har en potentiel kunde på 498 matr. Send mig et eller andet når du får tid. 

PS. Bedste vinterhilsner - dit arbejdsområde er "lissom" JULEMANDENS - måske kommer han - måske ????

Fra København Ø
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59

Hej alle sammen,

Jeg kommer nok lidt sent ind på denne tråd, men bedre sent end aldrig ikke ;)

Jeg ville blot sige tak for de mange input og ideer, til at forbedre Vinterservice.com. Det er altid nice med lidt input til optimering osv.

Som i nok kan regne ud, er jeg designer og udvikler bag hjemmesiden. Der for et lille år siden startede med at være en forholdsvis simpel hjemmeside, men pludselig blev til noget meget større og mere omfattende. Der har været nogle gode udfordringer undervejs, men vi har fået dem alle løst store som små :)

Med Venlig Hilsen 
Crator
Thomas M Ziirsen
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:31

Hej Niels

Hvad med at man med slideren på forsiden får pris pr. opgang (evt. med totaltpris under). På den måde bliver prisen lavere jo højere man rykker slideren og på den måde kan kunden bedre se hvad der er at spare.

Mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 18:14

Hej Mark

Normalt er priserne i vores marked ikke særligt gennemskuelige og mange har faste beredskabsvederlag og andre gebyrer, afhængig af hvornår det sner, om det er mandag eller søndag og om det er før kl. 07 eller midt på dagen -  oftest er man nødt til at ringe for at rekvirere tilbud o.lign.

Vi har valgt at sætte vores priser på forsiden og vores kunder betaler kun pr. gang - det syntes vi er mest fair for alle.

Vores prisindikator er altså ikke en rabatregulator, for vi må gå ud fra, at hvis en ejendom f.eks. har 4 opgange, så må deres behov være, at få prisen for en saltning og en snerydning for alle 4 opgange.

Selve besparelsen ved at handle med os, ligger i sikkerheden af antallet af udkald. For med vores dokumentation er kunden sikker på at vi ikke kommer og salter f.eks. 100 gange på en sæson - bare for at give et eksempel. Visse firmaer i markedet er strenge til at give lave priser, men så tilgengæld at oversalte fordi de har hørt i radioen er der er risiko for "glatte veje". Vores udkald er dokumenteret af målestationer via DMI.

Tak for dit indlæg, det gav anledning til at overveje om man skulle gøre mere ud af dokumentationsfaktoren på forsiden, således at nye kunder bliver klar over vigtigheden af vores setup.

Mvh. Niels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)