Ja den er meget hyggelig den prisindikator :-) Nogle ejendomme er dog hjørneejendomme og selvom der kun er 2 trapper kan der være et stort areal af rydde på. Fortovet kan være ekstra bredt, nogle vil kun have snerydning på fortov, andre vil have til skraldespandene i gården, andre ind til køkkentrapperne og andre have hele gården ryddet. Det er nu meget godt at have den prisindikator på snerydning, så folk kan skaffe sig et overordnet billede, men der skal nok lidt snak til, før man lander på den endelige pris. Og for at undgå at skulle forhandle på en pris på snerydning som kunden allerede forventer er hvad indikatoren siger den skal være, har vi valgt ikke at have en sådan en. Det er dog helt tydeligt at i ved hvad i taler om, i virker proffesionelle og stabile, så held og lykke med det hele :-) |
Hej Niels
Virker som et fedt koncept og smooth hjemmeside :)
Lidt feedback på siden: Efter ca. 2-3 minutters kiggen rundt og 1 min. af din intro-video gik jeg død i det fordi jeg ikke helt forstod det. Min umiddelbare reaktion ville her være at tage knoglen og ringe til dig hvis jeg var kunde og stille dumme spørgsmål (og havde bruge for at få ryddet sne lidt hurtigt).
Konklusion: Sagt med andre ord, kan I rydde sne og hvad gør man? Det må være noget med at I henvender jer mest til lejligheder?
VH