Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinterservice.com - Kom med feedback og vind en usb-snemand :-D

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den er meget hyggelig den prisindikator :-)

Nogle ejendomme er dog hjørneejendomme og selvom der kun er 2 trapper kan der være et stort areal af rydde på. Fortovet kan være ekstra bredt, nogle vil kun have snerydning på fortov, andre vil have til skraldespandene i gården, andre ind til køkkentrapperne og andre have hele gården ryddet.

Det er nu meget godt at have den prisindikator på snerydning, så folk kan skaffe sig et overordnet billede, men der skal nok lidt snak til, før man lander på den endelige pris. Og for at undgå at skulle forhandle på en pris på snerydning som kunden allerede forventer er hvad indikatoren siger den skal være, har vi valgt ikke at have en sådan en.

Det er dog helt tydeligt at i ved hvad i taler om,  i virker proffesionelle og stabile, så held og lykke med det hele :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:01

Hej Niels

Virker som et fedt koncept og smooth hjemmeside :)

Lidt feedback på siden: Efter ca. 2-3 minutters kiggen rundt og 1 min. af din intro-video gik jeg død i det fordi jeg ikke helt forstod det. Min umiddelbare reaktion ville her være at tage knoglen og ringe til dig hvis jeg var kunde og stille dumme spørgsmål (og havde bruge for at få ryddet sne lidt hurtigt).

Konklusion: Sagt med andre ord, kan I rydde sne og hvad gør man? Det må være noget med at I henvender jer mest til lejligheder?

VH

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 19:06

Hej Jimi Hove,

Tak for dit indlæg, de pæne ord og godt at høre fra én i branchen.

Der er helt sikkert mange måder at tilbyde sin service på og der findes heldigvis ingen facitliste.

Vi lever udelukkende af vinterservice og med vores tilstedeværelse i hele landet, er vi nødt til at have rigtigt mange kunder og vores logistiksystem er nødt til at være så optimalt som muligt.

Vi har derfor opdelt vores service i 3 grupper: Fortove, Plus Aftale & Erhvervs Aftale.

Fortovspriserne kan alle se på vores prisindikator - helt enkle priser, uanset om det er en hjørneejendom eller om der er langt imellem opgangene.

Plus aftale - Hér kan man få en konkret pris på at få serviceret baggården, gangstier til køkkentrapperne eller hvad kunden ellers måtte ønske.

Erhvervsaftale - Tankstationer, firmadomiciler, parkeringspladser - hvor der ofte er særlige ønsker til rydning om natten pga. trafik osv.

Vi har flere mindre og mellemstore ejendomsservicefirmaer tilknyttet vores netværk, både som snerydder og som samarbejdspartner. Hvis det måtte have jeres interesse i Aktiv3 vil jeg meget gerne køre ud til jeres kontor for at drøfte muligheder og fordele ved et eventuelt samarbejde.

Mvh Niels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:16

Hej Niels

Ellers tak :-)

Vi sagde selv nej til ordrer for flere hundrede tusinde sidste vinter, da det væltede ind med kunder. Dem vil jeg så vidt muligt selv sørge for at kunne tage imod til denne vinters snerydning. Men det da ikke utænkeligt vi kan finde på en form for samarbejde angående snerydning senere :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 20:00

Hej Jakob Garde,

Vi tilbyder vinterservice som i almindelig forstand er saltning og snerydning.

Afhængig af hvor stor en ejendom man bor i, kan med vores prisindikator se hvor meget det koster at få saltet og ryddet sne på sit fortov. Har man særlige ønsker til baggården eller parkeringsplads kan man tilvælge en plusaftale.

Man tilmelder sin ejendom ved at udfylde vores tilmeldingsformular på 4 trin.

Vi er et udpræget storbykoncept, så vi henvender os primært til boligforeninger samt rengørings- og serviceselskaber i storbyerne.

Håber mine næste videoer bliver lidt mere interessante, men al begyndelse er svær ;-)

Under alle omstændigheder skal du have tak fordi du besøgte vores site og brugte tid på at give feedback.

Mvh. Niels E. Bidstrup

www.vinterservice.com

Vinterservice Danmark

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)