Jeg tror det bleiver ekstrem hårdt for vis skal lykkes , med høj succes begge punkter kræver det meget fokus og frisk øjne der kigger på sagen hverdag , evt. beholder arbejdet og lader og starte lige nu som iværksætter med starter og ligge en plan
skal haves hjemmeside er det nødvendigt at vide , hvad du ønsker og vide lidt om det , så man ikke skal betale 50.000 kr. for noget der er 5000 kr. værd .
Der ringer ekstrem sælger op vil sælge alt muligt
alle vil hjælpe en med hvem er meste ærlige
lav en markedsførings plan .
Hvad vil du med din virksomhed er det din livsdrøm?
Vis det er din livsdrøm tror jeg du finder energi , vis der mangles penge til projektet kan motivation være du opfylder din livsdrøm , med livet har kun 24 timer så noget skal jo droppes i dagligdagen , sæt dig spørgsmålet hvor høj er denne drøm ?
I mit tilfælde har jeg måtte sætte ned for fokus at tage på ferie og familie og lidt på uddannelse og har hverken dyr bolig eller andet med har hele tiden satset alt hvad jeg har , med har ikke hele tiden været heldig i mit iværksætter liv , især webmaster med en flash hjemmesiden der ikke fandtes på google eller fået lavet en standard wordpress for 20.000 kr. som kunne laves på en par timer , andre betalt mindre , med aldrig fået det ønsket ,
nu har fået en viden hvor hurtigt det går at upload en wordprees med et design og banner det er bare at download et program og skrive sine ftp oplysninger , det går altså ikke mere end 10 minutter , så er det kun ønskes ekstrem unikke ting at det går tid , i mit tilfælde var det kun en bookingformular som var lavet i forvejen , håber du ikke gør samme fejl som mig og når at bruge over 100.000 kr. på noget der ikke koster en formue.
Viden er vejen frem hver gang du skal vælge noget nyt , og vis i tvivl brug gerne et forum som dette og stil gerne samme spørgsmål flere gange , for jeg fandt første udad af hvor let wordpress er at upload efter have brugt adskille 100.000 kr.