Hej Michael, tak for din input. Godt at se at folk brænder for at hjælpe herinde! Jeg vil give dig ret i at det ikke vil være det nemmeste. Men i mit tilfælde vil jeg jo starte med at arbejde på konsulentbasis, det vil sige at jeg ikke arbejder som virksomhed og dermed også undgår de sælger, der nu engang vil være. Et site er ikke min første prioritet. Jeg har fokus på kvalitet og tillid til kunden og man kan argumentere for at et site vil være begyndelsen på tillid. Men sålænge jeg kan vise, at jeg har de rette kvaliteter og kunderne er tilfredse, ja så vil jeg altså hellere starte med den del end at skyde mange penge ind i et site. Mit mål er at arbejde så meget, at jeg er tilfreds og så lidt, at det ikke vil betyde så meget for udøvelsen af mit arbejde. Kan jeg se at kunderne er ellevilde med det jeg laver, ja så er det da bestemt en overvejelse værd at kaste sig ud i en virksomhed. Jeg takker for alle jeres inputs. Det er jeg sgu glad for! |
Held og lykke med det Lars, med din prioritering på kvalitet, skal det nok blive en succes!