René: Dit spørgsmål er jo i bund og grund ubesvareligt. Alle har hver deres mening, og spørgsmålet er vel nærmere om du kan finde noget der tiltaler dig. Der findes flere ordenlige firmaer, og jeg tvivler stærkt på at du har ekspert kendskab til produkterne i alle selskaber til egentlig at udtale dig om priser og kvalitet. Kort sagt, hvad er så vigtigst for om det er et ordentligt foretagende... at du syntes det er en spændende branche eller at firmaet har produkter hvor der er stor efterspørgsel...
Maria: Jeg er helt enig med Lasse, det virker ikke til, at du har fået en seriøs præsentation af en MLM forretning, det er selvfølgelig op til dig selv, men jeg er sikker på at flere herinde ville afsætte 1 time til dig og give dig et korrekt billede af deres MLM firma.
Ang. ACN så har jeg haft fornøjelsen af at møde flere af deres folk, bl.a. en af de øverste, hvis jeg siger hun har et frygteligt grin, er der måske nogle der genkender hende Allan: der har været flere ACN indlæg herinde, og det sidste jeg hørte fra en af de seneste ACN'ere, var at han opgav pga. indskud. Og her findes jo også et par eksperter på mobiltelefoni området som er værd at tage med på råd når det drejer sig om pris. Mvh. Martin |
René:
Det eneste der er overset i hele denne tråd nu er det oprindelige spørgsmål
" Hvorfor findes der ikke et odentlige MLM foretagende, og hvis der gør hvilket et er så det ?
Hej herfra....
Rene - sorry. Du har ret. Men som ny MLM'er er der jo så mange spørgsmål, og denne tråd er igang med at besvare en hel del af dem. ;o)
Jeg har til gengæld fundet ud af, hvordan den perfekte MLM forretning BURDE se ud:
1) Dette koncept: http://www.din-butik.dk
2) kombineret med nogle ordentlige produkter (for mit vedkommende - gadgets, elektronik og mobiltelefoni, internet mv.)
3) og så selvfølgelig en god kompensationsplan
Hvis jeg finder det - skal jeg nok sige til! ;o)
igang:Men jeg er ret sikker på at det er forkert, for det regnestykke ville aldrig kunne hænge sammen.
Men det kan selvfølgelig også være en joke jeg ikke forstid, det med det 179 kr. pr. måned, alt inkl.
Øhm - du har helt klart ikke forstået det - men det er ikke en joke. ;o)
Det er en standard pakke fra CallMe - du kan finde den her: http://callme.dk/abonnementer/mobil
Altså: 2 timers taletid, 2GB data, fri SMS/MMS - 0,00 i opkaldsafgift = kr. 179,- pr. måned.
kjeld_J:Allan som udgangspunkt er det fint du ''Bare '' vil have din telefon regning betalt. Men når du skriver du ''håber'' det bliver til mere så tror jeg ikke det bliver til mere. Man kan ikke håbe på noget ud over i lotto. Du kan ikke håbe der er en der ringer i morgen og bestiller. Enten vil du tjene mere eller også vil du ikke. Hvis du ''vil'' så gå efter det målrettet. ( blok om mål http://net-nyt.blogspot.com/2010/07/har-du-et-mal.html )
Kjeld - tak for din bekymring ;o)
Det var ikke meningen det skulle lyde sådan. Jeg mener, at jeg i første omgang vil arbejde for bare at få gratis mobiltelefoni. Det er første delmål. Hvis det lykkes vil næste succeskriterie være de 4.000-, om måneden, som er første niveau opad i hierakiet. Og det vil jeg selvfølgelig arbejde for at nå - ikke blot sidde og kigge på telefonen. :-)