Rene, der findes rigtig mange "ordentlige" selskaber - langt, langt de fleste er det du kalder - eller ihvertfald hvad jeg vil kalde ordentlige selskaber.... kig på TOP100 over omsætning (tag den amerikanske liste) - hvor du finder en lang række af de aktører som osse er i Europa eller på vej hertil... Nu vil jeg sikkert lægge op til ENDNU en debat, men jeg vil til enhver tid påstå og vil til enhver tid kunne argumentere FOR hvorfor man skulle engagere sig i nogle af de største aktører i Danmark - og nævner her eks. LR, NU-Skin, Forever Living.... Tupperware er lidt udenfor nummer, fordi jeg ikke ser dem som decideret MLM selskab, da deres afregning og system kører efter lidt andre principper. Men for ganske kort at ridse op, så har LR og Nu-Skin en lang række konsumérbare produkter, som bruges igen og igen - og kvaliteten, følelsen af kvalitet er iorden. Forever Living har på 10 år i Danmark opbygget en ekstrem produktkultur, hvor man nærmest religiøst sværger til hver enkelt af deres produkter. Selv har jeg i perioder brugt flere af deres Aloe Vera produkter - og de har altså nogle produkter som bare er den tand mere "troværdige", underforstået at den værdi jeg har ud af produktet er iorden. Pris og kvalitet hænger sammen. Nu-Skin og LR har osse høj kvalitet i deres markedsføringsmaterialer og kataloger. Der er flere aktører på det danske markeder, men fremhæver de tre, netop fordi de er de største og mest synlige. Der findes en underskov af rigtig gode selskaber, som arbejder på at få fodfæste - men Danmark er et lille land, så det er noget af en opgave, idet man virkelig skal skille sig ud eller være helt anderledes end de største her. Lasse Burholt |
Allan I:Øhm - du har helt klart ikke forstået det - men det er ikke en joke. ;o)
Den del havde jeg fanget, det var mere denne del:
"Jamen så ring til mig om 6 måneder - så kan du få et billigt abonnement med frit det hele - INCL. UDLAND (men uden musik) for kun kr. 179,- ;o)"
Så jeg troede der var tale om et nyt produkt, for 99 Free er jo ikke frit det hele, inkl udland. Men et ganske udmærket abonnement er det da.
Bliv gratis medlem