Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO praktikplads!!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en praktikplads, hvor jeg kan teste/gøre brug af mine evner indenfor søgeoptimering/SEO. Jeg er selvlært og har opnået pæne resultater. Ligeledes deltager jeg i det nye SEO advanced kursus i Kolding d. 1.9, med Karsten Nygård som underviser.

Praktikperioden kan være op til 4 uger, og det er gratis for din virksomhed. Til gengæld skal virksomheden lære mig de vigtigste ting indenfor SEO og sætte mig ind i de individuelle processer.

Jeg bor i Odense, men er villig til at køre langt for den rette praktikplads.

Håber du kan bruge mig i din virksomhed.

Med venlig hilsen

John Pedersen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Som ejer af et større SEO burau mangler jeg altså svar på det vigtigste: Whats in it for me?

Jeg mener, hvorfor skulle jeg tage dig ind, give dig alle mine bedste tricks og arbejdsmetoder, for så bare at se dig efterfølgende blive en konkurrent på markedet?

Sorry, jeg forstår det bare ikke helt ...
Det lyder mere somom du er interesseret i et gratis 4 ugers kursus - og det kender jeg altså ingen seriøse SEO virksomheder der udbyder :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:51

Hej John

Du bliver nød til at skrive hvad du kan give dem tilbage, altså jeg tror ingen vil tage dig ind og give alle deres bedste råd og efter noget tid se deres kunder forsvinde til dig. Du bliver nød til at uddybe hvad du kan give ''igen'' til virksomheden. 

Held og lykke! 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:51

Skulle til skrive det samme...
Da en praktikplads/læreplads jo normalt er inde for et uddannelsesområde.

Hvad laver du nu? Under uddannelse, selvstændig, ansat..

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:52

Mikkel var lige hurtigere på tasterne end mig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 16:58

Tak for de hurtige svarSmile

Jamen jeg ønsker bestemt ansættelse i virksomheden hvis dette kan lade sig gøre. Jeg har bestemt ingen planer om at blive konkurrent. Havde slet ikke tænkt på at indlægget kunne opfattes sådant, beklager.

Så hvis virksomheden kan bruge mig så er det jo perfekt!!

John Pedersen

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 16:58

Tak for de hurtige svarSmile

Jamen jeg ønsker bestemt ansættelse i virksomheden hvis dette kan lade sig gøre. Jeg har bestemt ingen planer om at blive konkurrent. Havde slet ikke tænkt på at indlægget kunne opfattes sådant, beklager.

Så hvis virksomheden kan bruge mig så er det jo perfekt!!

John Pedersen

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:08

Tinodk:

Skulle til skrive det samme...
Da en praktikplads/læreplads jo normalt er inde for et uddannelsesområde.

Hvad laver du nu? Under uddannelse, selvstændig, ansat..

Nu skal jeg ikke svare på Johns vegne, men det gør jeg så alligevel :D Formodentlig er han på dagpenge, hvor man har mulighed for op til fire ugers praktik i en virksomhed, hvor man samtidig får dagpenge. Fordelen for virksomheden er, at de får mulighed for at "afprøve" medarbejderen uden at skulle udbetale løn og ganske enkelt kan sige farvel og tak efter de fire uger, hvis man ikke ser mulighed for at ansætte vedkommende.

Så vidt jeg forstår, så er det i sin tid tænkt sådan, at hvis man (evt. uopfordret) søger job i en virksomhed, så kan det være med til at bane vejen for, at de tager chancen med en, da man er nem at slippe af med igen og ikke koster lønkroner. Som sådan er det ikke meningen, at man skal lære noget i praktikperioden andet end den almindelige oplæring, der i enhver virksomhed er af nye medarbejdere.

Mvh.

Jakob

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 17:17

Er ikke helt enig med Jakob.

Jeg ønsker selvfølgelig at lære alt det jeg kan, så jeg kan blive et godt aktiv for virksomheden hurtigst muligt.

Ligeledes kan jeg selvfølgelig tilbyde virksomheden at bibringe al den erfaring og teknikker jeg har erhvervet mig.

Og igen, jeg ønsker bestemt ansættelse i virksomheden og ikke at starte selvstændigt.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 17:39

Opdatering:

Kan også bibringe stor AdWords erfaring.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)