Hej Aminoer Jeg søger en praktikplads, hvor jeg kan teste/gøre brug af mine evner indenfor søgeoptimering/SEO. Jeg er selvlært og har opnået pæne resultater. Ligeledes deltager jeg i det nye SEO advanced kursus i Kolding d. 1.9, med Karsten Nygård som underviser. Praktikperioden kan være op til 4 uger, og det er gratis for din virksomhed. Til gengæld skal virksomheden lære mig de vigtigste ting indenfor SEO og sætte mig ind i de individuelle processer. Jeg bor i Odense, men er villig til at køre langt for den rette praktikplads. Håber du kan bruge mig i din virksomhed. Med venlig hilsen John Pedersen |
Som ejer af et større SEO burau mangler jeg altså svar på det vigtigste: Whats in it for me?
Jeg mener, hvorfor skulle jeg tage dig ind, give dig alle mine bedste tricks og arbejdsmetoder, for så bare at se dig efterfølgende blive en konkurrent på markedet?
Sorry, jeg forstår det bare ikke helt ...
Det lyder mere somom du er interesseret i et gratis 4 ugers kursus - og det kender jeg altså ingen seriøse SEO virksomheder der udbyder :)