Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO praktikplads!!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

At dømme ud fra din side om forbrugslån kan det ikke være særlig meget erfaring du har. Beklager.

Men så skriv da hvor meget erfaring du har :-)

Du kan ikke søge praktikplads, uden at fortælle hvem du er, hvad du kan osv.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

At dømme ud fra din side om forbrugslån kan det ikke være særlig meget erfaring du har. Beklager.

Men så skriv da hvor meget erfaring du har :-)

Du kan ikke søge praktikplads, uden at fortælle hvem du er, hvad du kan osv.

Nu bliver du lidt for personlig og slet ikke saglig, så jeg prøver på ny!

Hvem siger den er søgeoptimeret til organisk søgning?? Jeg skrev den er optimeret til AdWords. Men alt dette er fuldstændig uinteressant i denne sammenhæng. Jeg har ikke bedt om at blive dømt af dig eller nogen andre.

Jeg beder dig venligst igen om at lade være med at kommentere på mine indlæg før du har læst dem! Og lad dog være med at dømme folks evner når du ikke kender personerne og så på sites du ikke ved noget om!! Jeg dømmer jo heller ikke din manglende situationsfornemmelse og personindsigt, selvom den er meget tydelig. Det kan dog undskyldes med dine unge alder.

Beklager tonen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:05

jeg mener du skulle købe nogle" billige"  konsulent timer vis jeg var dig igennem ,  http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx  eller http://www.amino.dk/members/Thomas-R_2E00_/default.aspx for kvalitet kan godt betale sig eller du kan lege med nogle domæner hjemmesider du laver og gerne lege med dem dag og nat for det er din hobby og din levevej vis du bliver god .

Dog det bedste SEO tips læs disse 2 herre SEO bøger , dog er tit det bedste seo tips du sider og leger sider og bruger hvad du har lært i disse seo bøger , huske altid at være nyskabende dette er bedste tips for så har ingen andre den  samme tekster og alle linker til dig .derfor

Med prøv evt. at finde et punkt du har viden om og kombiner det med SEO hjælpe for der findes mange måder at lave seo hjælp på , med grund viden er vigtigt om seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:21

Okay, jeg tænkte bare når du nu interesserede dig for SEO, at du måske ville prøve det på en af dine sider. Men det er helt iorden, det var nok bare mig og min manglende personindsigt der gjorde at jeg ikke kan se logikken i at lege med SEO på et af sine sites før man søger praktikplads.

Jeg beklager hvis det blev for personligt, det var bestemt ikke meningen.

At du begynder at snakke om alder og skriver i den tone, siger vidst mere om dig end om mig.

Anyway, mit råd er bare at du skal komme frem af busken, fortælle meget mere om dig selv, så bliver det nemmere at finde en praktikplads.

Held og lykke med det, jeg håber du finder en :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)