Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har styr på iframes.... Men umiddelbart ser det ud som om det godt kunne være der, hunden ligger begravet....
Som jeg forstår det har du lavet en iframe, der forsøger at hente sit indhold fra den URL, der tilhører selve AdSense-elementet.... Med andre ord forsøger din AdSense-boks, at hente indhold ude i den blå luft..... Så prøv at læg din adsense-kode ind uden den iframe.... Alternativt kan du vel lade din iframe henvise til noget indhold (dit eget site ville jo være oplagt).
Men som sagt.... iFrames er ikke noget jeg har styr på.... Så folk må rette mig, hvis jeg tager fejl :)
Hej Fama, hvor ser du den iframe? for den har jeg svært ved at se
Tobias Thaastrup-Leth:
Nu har jeg også set på det, og kan også se at der kommer noget iFrame i kildekoden. Det ser underligt ud...
Har du prøvet med Twenty Ten temaet?
Twenty Ten temaet er prøvet. Men som tidligere skrevet, så har vi også prøvet at lægge en ren html fil op i roden af domænet. Med det samme resultat
cpufan:
Er sitet overhovedet blevet tilmeldt/godkendt til adsense-programmet?
Det enkelte site behøver ikke være tilmeldt Adsense for at vise det. Man tilmelder jo kun et site når man opretter en konto.
Desuden har vi også prøvet at lægge det på min blog, som jo ikke er tilmeldt til Camillas adsense konto.
Har du ved installation valgt at din side ikke skal vises på søgemaskiner INKL google? For hvis google ikke kan indeksere din side så blokere den også for adsense :)
Rettelse: Måske har du lavet ændringen efter? kan se google har set nogen af dine sider d. 4 aug :)
Nu er jeg bestemt ikke ekspert hvad angår AdSense annoncer, men kan det ikke være fordi Google simpelthen har banned dit domæne, at det slet ikke virker på dette site?
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Nu er jeg bestemt ikke ekspert hvad angår AdSense annoncer, men kan det ikke være fordi Google simpelthen har banned dit domæne, at det slet ikke virker på dette site?
Ja det er naturligvis en mulighed.... særligt når det viser sig sitet tidligere har været ban'et.
Tager man så udgangspunkt i Rosenstands kommentar, sidste gang det var galt. Så tror jeg stadigvæk det er den der iframe, der er synderen..... Sådan nogle banditter kan jo bruges til alle mulige "sjove" ting, som Google ikke er glade for - f.eks. layering af tekst....
Så opfordringen må vel være at få fjernet den iframe og så hør om Google vil tage det med igen...... Ja eller smid noget affiliate på istedet - der er bedre mulighed for at skabe en god omsætning og så er det nok de færreste affiliate netværk, der er lige så tunge at danse med, som Google er...
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Lige et p.s..... Lad nu være med at smid logins ud til højre og venstre..... Med administratorrettigheder til din blog kan man lave rigtigt meget rav i den.... I den mindst giftige ende kunne man jo nemt bare smide sine egne adsense-data ind på dit site ..... Så luk kun folk ind du ved, du kan stole på :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Hej Fama, hvor ser du den iframe? for den har jeg svært ved at se
Du kigger direkte i DOM'en, og ser derfor også kode, der er genereret af et script.
Og den IFRAME er nu bare den, som AdSense-scriptet selv sætter ind... den ser ikke særlig giftig ud - og den kan du nok finde på de fleste sider, der kører AdSense...
Ja den information kunne jo have sparet en del timer, hos dem som har brugt tid på at kigge på problemerne.
Selvfølgelig er det fordi at sitet stadig er banned hos Google hvad angår Adsense.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk