Undskyld mit sene svar - var væk fra computeren igår...
Men nej - det er ikke længere banned fra google - hvis man søger på slanke opskrift, kommer sitet ihvertfald frem som nr. 1.... så jeg tror altså ikke det er det...
Undskyld det sene svar - jeg tror desværre ikke det er det som er problemet - for sitet er blevet godkendt igen... hvis man søger på slanke opskrift kommer det faktisk frem som nr. 1
Undskyld det sene svar - jeg tror desværre ikke det er det som er problemet - for sitet er blevet godkendt igen... hvis man søger på slanke opskrift kommer det faktisk frem som nr. 1
Jeg tror nu stadig godt dit website kan være banned hos Google AdSense, selvom det bliver vist i Google søgninger.
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Og den IFRAME er nu bare den, som AdSense-scriptet selv sætter ind... den ser ikke særlig giftig ud - og den kan du nok finde på de fleste sider, der kører AdSense...
Ha ha.... Du har fuldstændigt ret...... Flot Fama - klovn
Jeg har som sagt ikke rigtigt arbejdet med iframes, så ved ikke præcist hvordan de opfører sig....og så har jeg aldrig før kigget en AdSense-blok sådan efter i sømmene, så jeg tænkte slet ikke på det kunne være noget AdSense selv havde smidt ind.... My bad.....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)