Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit website viser ikke Adwords i Wordpress

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Fra  Kysseguiden Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Undskyld mit sene svar - var væk fra computeren igår...

Men nej - det er ikke længere banned fra google - hvis man søger på slanke opskrift, kommer sitet ihvertfald frem som nr. 1.... så jeg tror altså ikke det er det...

mange hilsner

Camilla

Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Kysseguiden Skrevet kl. 14:04

Hej Kenni

Undskyld det sene svar - jeg tror desværre ikke det er det som er problemet - for sitet er blevet godkendt igen... hvis man søger på slanke opskrift kommer det faktisk frem som nr. 1

Mange hilsner

Camilla

Tilmeldt 3. Dec 08
Fra  Kysseguiden Skrevet kl. 14:06

Hej cpufan

Tak for dit svar - og undskyld mit sene svar!

Men sitet er ikke længere banned hos google... hvis man søger på slanke opskrift, kommer det frem som nr. 1....

mystisk...

Mange hilsner

Camilla

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:44

cabecabe:

Undskyld det sene svar - jeg tror desværre ikke det er det som er problemet - for sitet er blevet godkendt igen... hvis man søger på slanke opskrift kommer det faktisk frem som nr. 1

Jeg tror nu stadig godt dit website kan være banned hos Google AdSense, selvom det bliver vist i Google søgninger.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:32

Jimmy Carlsen:
Og den IFRAME er nu bare den, som AdSense-scriptet selv sætter ind... den ser ikke særlig giftig ud - og den kan du nok finde på de fleste sider, der kører AdSense...

Ha ha.... Du har fuldstændigt ret...... Flot Fama - klovn Big Smile

Jeg har som sagt ikke rigtigt arbejdet med iframes, så ved ikke præcist hvordan de opfører sig....og så har jeg aldrig før kigget en AdSense-blok sådan efter i sømmene, så jeg tænkte slet ikke på det kunne være noget AdSense selv havde smidt ind.... My bad.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)