Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge 10% øget fortjeneste?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger 2-3 "referencevirksomheder" som har lyst til at gøre brug af mit tilbud til en særdeles fornuftig pris.

Læs om tilbudet her: kan du bruge en bedre bundlinie?

Det eneste krav jeg har til referencevirksomhederne er at de skal have en vis omsætning og ikke være helt nystartede.

Jeg søger virksomheder indefor alle brancher.

Jeg ser meget frem til at høre fra jer.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars dette indlæg er ikke et forsøg på at skyde dig ned eller noget!

Men hvad nu hvis det mislykkedes at optimere virksomhedens bundlinje, skal man så stadig betale dig?

eller værre endnu hvis din virksomheds optimering Failer så meget at den virksomhed der bestilte dig til det havner på failblog.org (ved ikke hvorfor men min dumme Browser kan ikke lige finde ud af at sætte links på sider lige pt.) men det jeg mener er at hvis nu virksomhedens bundlinje og toplinje dykker så meget at den bliver tvunget til at opgive ævred hva så? skal du stadig have penge?

P.s. hvis det virkelig virker, Så er dette da et tilbud man skal tage imod.

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 07:57

Hej Lars,

Giv mig et kald !

Vi ligger i Billund, så det var da en nem en at starte med :o) Så må du bedømme omsætning og "levetid" Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:51

Seo++:

eller værre endnu hvis din virksomheds optimering Failer så meget at den virksomhed der bestilte dig til det havner på failblog.org

He he he, min morgens første grin :)

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:55

Lyder da som et godt forslag. Er et lille firma som godt kunne bruge noget øget fortjeneste. Er da interesseret i at høre mere hvis det er 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 00:17

Hej,

Tak for jeres indlæg.

Det har været en lang dag i dag, men jeg vender tilbage med svar og respons på alle indlæggene i løbet af dagen i morgen.

Sov godt

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 09:21

Hej Per Ahm,

Tak for din positive respons.

Du får en opringning løbet af dagen.

Vi snakkes ved.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 09:24

Hej Brian,

Tak for dit indlæg.

Jeg vil meget gerne komme en tur til Fredericia for at fortælle lidt mere om mig selv og hvad jeg evt. vil kunne gøre for jer.

Mit besøg er naturligvis helt uforpligtende og kræver kun at der er en kop kaffe klar Wink

Lad mig høre fra dig om du er interesseret i at jeg lægger vejen forbi.

Email.: lars@expand-consulting.dk

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 09:52

Hej Seo++

Du stiller et meget reelt og seriøst spørgsmål i forbindelse med dine tanker omkring betaling kontra succes.

Jeg har selvfølgelig gjort mig mange overvejelser før at jeg udarbejdede konceptet/tilbudet og endnu flere før at jeg postede indlægget her på Amino da jeg var klar over at netop dette spørgsmål ville blive taget op.

Om du skal betale mig? Ja.

Hvor meget? Det ved jeg ikke!!!!

Forklaring:

Det at få mig ind i firmaet som ekstern sparringspartner/rådgiver fratager ikke dig som direktør/ejer/beslutningstager ansvaret for at det i sidste ende er dig som tager beslutningen når tingene skal ændres, omstruktureres, optimeres eller hvad det nu måtte være. Det eneste at jeg kan gøre er at rådgive dig i henhold til min erfaring og strukturerede tankesæt og på den måde guide dig på "rette" vej. For dette arbejde kræver jeg naturligvis betaling i henhold til mine kvalifikationer og i henhold til hvilken værdi jeg potentielt kan skabe for dig. Om du så vælger at følge mine råd, ikke vælger at følge mine råd, delvist følger min råd eller hvad du i sidste ende vælger at gøre, kan jeg desværre ikke bestemme over, hvilket også gør at ansvaret for om det bliver en succes eller en fiasko udelukkende kan placeres hos dig som øverste beslutningstager i kundevirksomheden.

Årsagen til at jeg netop i første omgang søger efter 2-3 "referencevirksomheder" er bla. at jeg ønsker at indgå et samarbejde med virksomheder hvor jeg kan færdigudvikle konceptet i forbindelse med projektstrukturering, betalingsstruktur, succeskriterier oma. hvilket gør at jeg i det enkelte tilfælde vil tage en grundig snak med virksomheden for at fastlægge hvordan, hvornår og hvor meget betaling jeg skal have for projektet.

Jeg håber at dette kunne bringe lidt klarhed over dine spørgsmål og evt. bringe os nærmere et samarbejde Wink

Hav en super god dag.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)