Hvorfor egentlig ikke lægge 5 min. til for hvert bud i sidste ende af auktionen? På den måde slipper man for snigbud. Kræver selvfølgelig også at folk byder åbent i tråden.
Det er så let at være bagklog Held og lykke med auktionen
Det er faktisk en meget god idé. Må jeg se på til næste gang :-)
Jamen så byder jeg da 6.500,- eksl. moms + en kop kaffe/øl, hvis du en dag kommer til nordjylland ;-)
Og så vil jeg også lige udstille min egen blindhed. Men hvor er dine adsense annoncer? Kan du evt. poste et screenshot, for jeg kan simpelthen ikke fremkalde dem. Jeg har tjekket i firefox, internet explorer, chrome, opera, og safari, men ser ingen adsense annoncer.
Eneste annonce jeg kan se er en CBB/tradedoubler annonce der er fastlåst i venstre side.
Hemmelighederne bag selve driften af siden giver jeg selvfølgelig også videre til den nye ejer. Der er overraskende lidt vedligeholdelse forbundet med at drive siden.
Har fået et par spørgsmål til sidens placeringer i PB.
Udover et HAV af long-tail søgninger på grund af de mange indlæg (der er MANGE førstepladser), har siden følgende placeringer i skrivende stund ifølge Rank Tracker:
1. pladser
Forudbestil iPhone 4
iPhone 4 Frankrig
iPhone 4 England
iPhone 4G Danmark
3. pladser
Billig iPhone 4
Billigste iPhone 4
iPhone 4G
4. pladser
iPhone 4
5. pladser
iPhone 4 priser
Af disse er det egentlig kun iPhone 4 priser og Forudbestil iPhone 4 jeg har arbejdet på. Resterende trafik fra Google kommer som sagt fra et gigantisk hav af long-tail søgninger, som der ikke er meget pointe i at remse op.
De informationer kan du som ny ejer få gennem Webmaster Tools.
Højeste bud er i skrivende stund 7.000 kroner + moms fra igang.