Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af affiliate marketing

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav,

Det er rigtig dårlig stil, at smide affiliate links her.  Af 2 grunde.

1. Du må ikke ifølge Aminos reglement.

2. Du må ikke ifølge Euroads reglement, da alle sider links postes, skal godkendes af dem.

Måske har du ikke været klar over det, men nu ved du det. :)

Hav en fortsat god aften, også alle andre aminoer! :)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 21:28

Christopher Roelann:

Hej Gustav,

Det er rigtig dårlig stil, at smide affiliate links her.  Af 2 grunde.

1. Du må ikke ifølge Aminos reglement.

2. Du må ikke ifølge Euroads reglement, da alle sider links postes, skal godkendes af dem.

Måske har du ikke været klar over det, men nu ved du det. :)

Hav en fortsat god aften, også alle andre aminoer! :)

Hej Christopher

Var ikke klar over at det stod i aminos regelsæt, fjerner det med det samme.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:50

Super ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:49

Jeg er igang med nogle store ting og lancere et her den 20 August og kan helt sikkert bruge en hjælpende hånd ;-)

Du kan skrive til mig på vovol@ofir.dk

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:26

BZR:

Hvis du skal igang med iPhone 4, så skal du igang snart. I starten var vi to her på Amino med iPhone 4 sider, men efterhånden er der kommet 5-10 mere eller mindre seriøse sider til. Derfor er det nu du skal handle, hvis du skal have en god chance for at være med.

Den mest basale model er at oprette en blog, hvor du kan skrive søgeordsrige tekster og linkbuilde dem op i søgeresultaterne. Det mest optimale er selvfølgelig, at du satser på at skrive indhold som andre har lyst til at linke til.

Med hensyn til provisionen, så kan du oprette en konto hos de forskellige affiliate netværk. Herfra er selve affiliate delen rimelig simpel. Det eneste du egentlig skal koncentrere dig om er indholdet og søgeordsplaceringer.

First of all - god diskussion der kører her.

En ting er at lave en blog med artikeler men hvordan sammensætter man så "affiliaten" - jeg tænker på mixet af banner, tekstlinks og adsence?

Er der nogen der har et eksempel på en blog der gør det godt - hvor mixet er så godt sammensat at det giver en god indtjening?

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:50

Spørgsmål: Hvordan ved man om brugeren der klikker på linket til sælgerens website rent faktisk køber noget?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)