Noget som jeg går og tænker på er ikke så meget hvor meget jeg kan tjene på mine besøgende, men hvor jeg kan finde folk der er villige til at betale for reklamerne. Er der nogen man kan tage komtakt til, eller er der nogle steder hvor man kan reklamere med reklamepladser?
Det er alt for svært at kunne sige. Der stor forskel på lån-sites og gratis-spil sites, og der også stor forskel i volumen - så en høj CPM (som er en forkortelse af indtjeningpr. 1.000 visninger), er alt for svært at sige.
Min rekord er at tjene 11.000 kr. på 1.000 besøg.
Min rekord har været 14.000 kr. på 887 besøgende :)
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Min rekord har været 14.000 kr. på 887 besøgende :)
Så har du sikkert også givet en god sum penge for de kliks
Ja 0 kr. :)
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Svaret til spørgsmålet er vel som du selv siger.. så meget som muligt pr tusind besøgende for alt andet ville da være åndsvagt. du kan måske finde ud af hvor meget du minimum skal have for at kunne drive din forretning. men med de tal som du har oplyst, så lyder det umiddelbart ikke som om det bliver et problem for dig. så se at komme igan med din side og skynd dig så at åbenbar det som du holder så hemmeligt. (jeg bliver så nysgerrig) hehe
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig