Så da jeg brugte det i sin tid brugte jeg måske 25-50 kroner på at tjene 200 kroner.. Men brugte 0 kroner på at tjene 200 kroner med den rette SEO - og derudover giver det flere besøgende IMO også, og KAN være yderst IKKE-målrettet hvis det bruges forkert eller en lille fejl laves. Så der skal 100% styr på det, men når der er dette KAN det måske være en god idé.. Men jeg bryder mig ikke om udgifter :) Hehe
Jeg forstår din pointe, men det er væsentlig hurtigere at opsætte en AdWords annonce end det er at lave en SEO side rigtig og linkbuilde, kan du typisk lave 10 AdWords kampagner på samme tid.
Så bruger du 250-500 på at tjene 2.000 kr, i stedet for at tjene 200 kr. på SEO.
Så da jeg brugte det i sin tid brugte jeg måske 25-50 kroner på at tjene 200 kroner.. Men brugte 0 kroner på at tjene 200 kroner med den rette SEO - og derudover giver det flere besøgende IMO også, og KAN være yderst IKKE-målrettet hvis det bruges forkert eller en lille fejl laves. Så der skal 100% styr på det, men når der er dette KAN det måske være en god idé.. Men jeg bryder mig ikke om udgifter :) Hehe
Jeg forstår din pointe, men det er væsentlig hurtigere at opsætte en AdWords annonce end det er at lave en SEO side rigtig og linkbuilde, kan du typisk lave 10 AdWords kampagner på samme tid.
Så bruger du 250-500 på at tjene 2.000 kr, i stedet for at tjene 200 kr. på SEO.
Det kan være sandt, men det er måske også fordi jeg ikke har sat mig SÅ meget ind i PPC som sådan.. Jeg ville nok gøre det hvis man kunne overføre penge fra adsense til sin adwords-konto hehe..
Hvis jeg bruger 25-50 kroner på at tjene 200 kroner per solgt produkt.. Så er det et overskud på 150-175 kroner :) Men med SEO tjener jeg 200 kroner per solgt produkt..
Det skal også lige nævnes at jeg BESTEMT ikke nedgøre PPC, men jeg har ikke fundet det endvidere interessant når det jeg i forvejen laver tjener okay uden nogen rigtige udgifter - måske er jeg gammeldags? :)
Det KUNNE dog være interessant og ikke mindst underholdende at vide hvilke af mine "historier" du ikke tror på? Jeg mener ikke selv at jeg har fortalt nogle historier andet end min dårlige erfaring med at sige hvem jeg er, og hvad det skulle være relevant for hvorvidt du tror på noget eller ej finder jeg sært?
Ja selvfølgelig vil jeg det, specielt når jeg kommer med sådan en udtaelse så fortjener du at få mit grundlag for det.
1 ) Dine spørgsmål hænger ikke sammen med at du ukendt milionær indenfor selvsamme område.
2 ) Du har en del sider med ca. 25.000 besøgende om dagen. Du kan lave 1500 DKK på 1000 besøgende - hvis vi sætter det meget lavt (i forhold til) til 200 DKK pr 1000 besøgende, så har du et overskud på lige under 2 millioner om måneden RETTELSE. p.a. naturligvis :-)
3 ) Du laver et indlæg her hvor du er interesseret i et projekt, fra en fuldstændig nybegynder. Det harmonere ikke med du dagligt har fået 50 henvendelser bla bla bla.