Hej Uden at sige noget, men nu har Kasi group og deres stifter Jesper, fået meget medie omtale, via at lave det sponsorat. Der er jo ingen andre sponsor der har fået så meget medieomtale i fx onside eller på TV2 som Kasi. Og tager man fx Carlsbjerg som sponsorer 2 klubber, så er de jo ikke i nærheden af omtale. Men nu er Jesper jo heller ikke bleg for at sige sin mening, hvorfor at pressen elsker ham, og den måde at han udtaler sig om Brøndby IF. Først så tror jeg at JEsper er BIF'er af hjertet, da han har et fint kendskab til klubben, og så tror jeg også at han er en utraditionel tænkende person, der har øje for at få omtale. Fx kendte jeg ikke til Kasi group får sponsoratet. Og den fokus det gav på hans firma, og person. Og idag er der vel ikke en i DK der ikke har hørt om den virksomhed (Måske lige mor). /Kenneth |
Min mening er at han er kæmpe BIF fan af hjertet, men derudover har han som sagt fået meget medieomtale. Jeg tror at de store indskud er nøje overvejet især fra Kasi Groups side. Hans netværk er ganske sikkert blevet kolossalt, og har fået massevis af henvendelser på hans produkter.
Så vidt jeg husker det firmaets stærkeste produkt, smykker. De har størst succes på det tyske marked, og derfor ville han også lave et PR stunt i tyskland. Jeg kommer til at tænke på Redbull som har to fodboldklubber i Østrig og USA, det giver massivt PR-værdi.