Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasis sponsorat i BIF?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Mere importør og distributør i tyskland. Han startede jo med italienske smykker, i tyskland. Så vil han udvide med flere mærker, eller gå ind på andre markeder, så skal der penge til, og det er netop sådan noget denne omtale gør at man kan få nemmere.

Ja men jeg er 200% sikker på, at der er klausuler i deres distributionskontrakt, som forbyder at de må sælge andre smykker eller konkurrende produkter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Det er rigtigt at Jesper er virkelig stor Brøndby fan det er knap 120mill på 3 år som han har smidt i Brøndby men Kasi er steget i omsætning fra ca 80mill til knap 1000mill i den tid Big Smile

Men det har sponsoratet jo ik bevirket... Du får næppe en tysk smykkebutik eller guldsmed til at købe Pandora, fordi du er på Brøndbys trøjer... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ja men jeg er 200% sikker på, at der er klausuler i deres distributionskontrakt, som forbyder at de må sælge andre smykker eller konkurrende produkter...

Det kan så godt ske, men alligevel, så er der mange danske smykke firma'er der henvender sig til KASI Group. for at komme ind på det tyske marked.

Lige pt sælger de jo bl. a.

Pandora
Holmegård
Christina Design London
Flora Danica Jewellery

Så jeg ved ikke om de må sælge konkurerende produkter eller ej, men nu kan jeg jo se at mindst et firma her laver smykker, foruden Pandora . Og med den succes de har, så er det nok dem der sætter standarten for hvad der skal stå i kontrakterne.

/Kenneth

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)