Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for flere sprog i Wordpress 3.0

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mortenfa:

Hej yngvi,

Du bør helt klart bruge qtranslate til formålet, og det er ikke som andre skriver nødvendigvis automatisk oversættelse.

Jeg tidligere skrevet lidt om det her.

Dbh

Morten.

Hej morten, jeg maa lige se at faa set paa det qtranslate som du anbefalede mig tideligere :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:27

Torben Bendixen:

Jeg bruger det plugin der hedder WPML Multilingual CMS på min side www.byhusskagen.dk og den er lavet i WordPress og et fungerer rigtigt godt.

Det ser umiddelbart ret fornuftigt ud det ML-plugin. Jeg vil helt sikkert prøve det. Men først i morgen. Nu vil jeg nyde aftenen med en god omgang amino debat og lidt musik.

Dbh. Yngvi

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:25

Hej,

Jeg har lavet en del CMS gennem tiden og også med flere sprog - det har altid være nemt at få flag op og flere sprog.

Nu er jeg ved at kaste mig over wordpress, og jeg har nemt lavet en side på dansk og en side på engelsk. Det var også så nemt, som det nu kan være, når wordpress er nyt for een.

Men når det kommer til flere sprog, så kan jeg ikke finde et klart forslag, hverken på wordpress.org, wp-danmark.dk eller amino.dk.

Jeg er ikke interesseret i en maskingenereret oversættelse, da kvaliteten er for dårlig, og da jeg skriver på forskellig vis. Desuden, når det er open source, så må da der være en eller anden, som har lavet et plugin, som er gratis?

Hilsen, Robert

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:58
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)