Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTC Legend eller Iphone?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaa - jeg er hoppet på android og har fået mig en HTC legend

den virker bare godt - men jeg har dog aldrig haft en iphone

valgte den ud fra at det skulle være en smartphone og med åbent system

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på hvilken type du er.

Hvis du er "nørden" der godt kan lide at "hacke" din telefon, for at kunne bruge den til meget mere, vil jeg helt klart anbefale iPhone. Der er sindsygt mange forskellige apps, temaer og widgets til iPhone, den skal dog være jailbreaket.

Jeg synes at iPhone er en rigtig god telefon, der som sagt ikke kræver brugervejledning. Det hele er logisk og nemt. iPhonen kører flydende hele tiden, måske er det ikke noget du vil gå op, men hos nogle mennesker er det en stor irritation hvis ikke det kører flydende. Hos HTC kører det knap så flydende, og nogle gange vil man opleve hak.

Pinch to zoom synes jeg kører bedre på iPhone som gør hele internet surfing meget bedre. På HTC skal telefonen lige "tænke" over hvad du vil, men på iPhonen zoomer den med det samme.
Apropos internet surfing, er der ikke mulighed for at afspille flash baseret animationer, hvilket du kan på HTC. Personligt savner jeg ikke flash på min iPhone, måske én enkelt gang eller to har jeg savnet det, i de to år jeg har haft iPhone

Det iPhonen ikke kan som Android (HTC Legend/Desire) kan, er widgets. Det er noget som jeg rigtig godt kunne tænke mig til iPhonen. Med widgets er det ikke nødvendigt at starte apps op for lige at tjekke vejret eller opdatere sin facebook status, det kører bare hele tiden i baggrunden.

Prisen er der også forskel på hvor iPhonen er dyrere end HTC og ved køb af HTC får du gratis stemme navigation fra Google, hvilket du skal tilkøbe til iPhone.

Den eneste grund til jeg ikke bruger Android men iPhone er forskellen på App store og Android Market. Du kan ikke købe apps på Android, da der stadig ikke er åbnet op for det her i landet endnu, derfor kan man kun downloade gratis apps, og der er jo somme tider stor forskel på gratis og betalings apps plus App store har et større udvalg end Android Market.

Med venlig hilsen

Umut Ücler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:32

Gik fra en dims der kunne SMS'e og ringe til HTC Desire.

Der er ingen vej tilbage - jeg bliver bare gladere og gladere for den hver dag.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:40

jeg hopper også på desire vognen den har faktisk mere eller mindre erstattet min netbook.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:22

Fik også min første "rigtige" tlf for 14 dage siden, en HTC Desire.... den er for fed...og det kører bare.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:15

Jeg stod selv i valget mellem Legend og Iphone for et par måneder siden.

Jeg valgte en HTC Legend og er ekstremt glad for den, men hvis jeg skulle vælge igen, tror jeg jeg ville vælge iPhone 4 udelukkende pga. forskellen mellem Android Market og App Store. Android Market er alt alt for fesen og Google lover til højre og venstre at de vil åbne for købe-apps lige om lidt, men det er endnu ikke sket.
Men hvis jeg ser bort fra de forskellige app-markeder, så ville jeg nok vælge HTC Legend fremfor iPhone :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 18:35

Ja, det er jo to helt forskellige telefoner, Legend er bedre kvalitet, tilgengæld mere nørdet! 

Med en iPhone er du helt sikker på, at du kan bruge din telefon til det der står på kassen. Du finder ikke en bedre eller mere simpel telefon.

Den største forskel er på app-storen, android har mange ubrugelige programmer og app-store til iPhone har bare mange forskellige programmer.

Efter min mening er iPhone den bedste telefon i verden! Men jeg er heller ikke særlig nørdet angående telefoner. Men der er mange, mange grunde til at en android skulle være bedre.

Der er dog også en anden telefon du skal overveje, HTC Desire, den har de bedste specs på markedet nu, i danmark, den har en hurtigere processor end både iPhone og Legend den har bedre kamera, og større skærm 3,7", bestemt en vild telefon.

Jeg har skrevet en anmeldelse af Legend og desire på min blog.

Anmeldelse af HTC Desire

Anmeldelse af HTC Legend

Anders

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 18:42

Der bliver snakket meget om købe_apps til Iphone, men hvilke apps er det lige der mangler til HTC ?

Jeg har netop købt en HTC fordi det er Android(open source system) + GRATIS apps. Hmm Hvis du gerne vil bruge penge, kan du bare ringe til mit firma på alle hverdage ;)

Jeg kan kun sige, at PT i EU*, er HTC Desiger den bedste phone, størst CPU, størst skærm, flash understøttelse, målrettet til vores sociale medie verden, FB, Twitter, Google apps etc.

*der er nogle htc betaversioner i us som køre cpu på 1.5 de skulle eftersigende være ip4 konkurrenter og være mere end konkurrencedygtige

Der er slet ingen tvivl PT, men hold dig fra HERO, da den hakker en smule i interface, selvom det er droid 2.1 der ligger på dem nu. (selv_opdatering efter køb)

Min mening ;)

Thomas K 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:43

Umut Ücler:
iPhonen kører flydende hele tiden, måske er det ikke noget du vil gå op, men hos nogle mennesker er det en stor irritation hvis ikke det kører flydende. Hos HTC kører det knap så flydende, og nogle gange vil man opleve hak.

Jeg har meget lidt tålmodighed og tolerance med ting der ikke kører flydende - så tak for input!

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Burholt:

Umut Ücler:
iPhonen kører flydende hele tiden, måske er det ikke noget du vil gå op, men hos nogle mennesker er det en stor irritation hvis ikke det kører flydende. Hos HTC kører det knap så flydende, og nogle gange vil man opleve hak.

Jeg har meget lidt tålmodighed og tolerance med ting der ikke kører flydende - så tak for input!

Lasse 

Kan ikke genkende det fra Desire på nogen måde.... kører alt for fint...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)