Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTC Legend eller Iphone?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Behøver en tilbagemelding på hvor jeg skal ligge mine penge: HTC Legend eller Iphone - havde egentlig besluttet mig for at hoppe med på hypen omkring Iphone - men er kommet i tvivl. Vil gerne have tilbagemeldinger på den daglige brug af disse to phones - og meget gerne fra brugere som har prøvet/har erfaringer med begge, idet spørgsmålet HTC eller Iphone tit ender ud i spørgsmål om religion - og ikke konkret ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:55

Tja det er vist religion - jeg må tilstå at jeg er en af de få som er skiftet fra Iphone til HTC Desire og har ikke fortrudt et sekund.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59

Jeg vil sige Desire. Jeg bruger den selv og er ovenud tilfreds. En af mine gode venner er Mac-tilhænger, og han var også meget imponeret over, at HTC nu er på højde med iPhone (hans ord) og han er ellers meget "religiøs". :)

Uanset hvad, så er begge telefoner uden tvivl gode. Evt. tjek nogle videoer hvor de begge bliver brugt og se hvad der passer dit temperament bedst.

Happy hunting.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:02

Man kan jo sige, at der er en ny iPhone lige på trapperne, så måske du skulle udskyde din beslutning en lille måneds tid, og høre hvad andre mener om den.

Jeg har selv haft iPhone 3GS i et års tid nu, og har absolut intet at udsætte. Tror endnu jeg har til gode at opleve et crash på telefonen. Derudover har det nye iOS 4.0 rettet op på en del af de mangler det gamle styresystem manglede. Eksempelvis multi-emailindbakke...

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:09

Tag da ind i en butik og prøv dem :o)

Jeg har haft både en HTC Desire og iPhone 3G+3GS. Begge super telefoner - ingen tvivl om det.

Android er efterhånden gået hen og blevet et rigtigt godt mobilstyresystem, men efter min mening går der lige ét eller to år før det er 100% kapabelt. Der er stadig nogle ting som bare ikke fungerer lige så lækkert som på iPhone så som multi-touch, scroll i lister, det kan til tider "hakke" i interfacet osv.

iPhone er på det seneste gået hen og blevet meget rettet mod erhvervslivet bl.a. med fuld Exchange-support, samle alle ens mailboxes i én m.m.

Overordnet vil du ikke blive skuffet med nogen af telefonerne. Vælger du HTC Legend skal du nok tage dig tid til at læse manualen og sætte dig ind i det - vælger du iPhone er det bare at tænde den, og så er du kørende.

Jeg prøvede HTC Desire af i et par måneder, hvorefter jeg skiftede tilbage til iPhone 3GS. En - efter min mening - mere gennemført mobil hele vejen igennem. Mindre crashes, mindre fejl og mærkelige interface-funktioner, og der er mange flere (og bedre) programmer i iPhones App Store (udvalget i Android Store er meget begrænset).

Men igen.. Tag ind og prøv begge telefoner (evt. en tredje). Vi har forskellige præferencer. Det vigtigste er at DU er glad for din telefon - ikke at en anden har sagt det er den bedste Wink

Hopper du på iPhonen vil jeg foreslå at vente til iPhone 4 kommer (det bliver d. 30. juli). Super lækker og gennemført telefon. Bedste skærm på markedet (efter min egen overbevisning da jeg prøvede den af), og så kører alt bare 100% smooth :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 14:13

Jeg er bruger af både iPhone og HTC Desire og må sige at alt afhængig af hvad man kan lide. Det begge kan lige så mange ting, så synes jeg det er svære at sammen ligner funktionalitet.

Jeg bruger HTC Desire primær kun fordi det er 100% integrere med Google Apps (Gmail, Kanlendar o.s.v). iPhone kan jeg lide at have med da den har mange gode spil og rigtigt dejligt music afspiller.

HTC Legend har sin rigtigt dårligt side, nemlig design af den. Telefon har et meget skarp kant det er noget man kan mærke nå man snak i telefon i 2 min.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:16

Jeg kan virkelig anbefale desire. Der er mange der mener at desire ikke er lige så pæn som Legend, men efter min mening, ser Legend lidt fed og kluntet ud ved siden af Desire. Jeg er også meget glad for at skærmen er lidt større på Desire.

HTC Desire får 5 stjerner herfra.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:16

Elias Sørensen:
Jeg har haft både en HTC Desire og iPhone 3G+3GS. Begge super telefoner - ingen tvivl om det.

Klasse, Elias! Tak for en fyldestgørende "analyse" - meget brugbar.

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:48

Jeg vil tilslutte mig Elias. Jeg har selv fået både en HTC Desire og en iPhone, og iPhonen vandt stort. Den er utroligt let at navigere rundt i, alt er meget simpelt bygget op og så har jeg heller ikke haft et eneste crash. itunes fungerer, og de forskellige applikationer er superfede.

Jeg har nu ikke brugt Desiren så meget, så jeg har heller ikke oplevet at den skulle crashe. Den er bare lidt mere kompliseret i opbygningen. Så den røg videre til en anden, og han er sindssygt glad for den, hvorimod han ikke var særligt glad for sin iPhone. Jeg har ikke selv forsøgt at lægge applikationer ind, så jeg ved ikke hvor let det er.

Vi gik og legede med muligheden for at lave penge på PPC via QR koder. Vi lavede et par QR koder som gave 1 - 1,5 kr. pr. stk, og installerede en QR scanner i begge. Her vandt iPhone aplikationen også stort. Den var let at bruge, og huggede bare igennem første gang, hvorimod der var en del bøvl med HTC'en. Om det er kameraet, eller om det var fordi det var vanskeligere at betjene ved jeg ikke, men der var en kæmpe forskel,

Nu er det ikke fordi at vi bruger QR scanning så tit, men det er den eneste Head To Head battle vi har lavet, og der var ingen tvivl om vinderen.

Jeg har både kunder der har HTC og rigtig mange med iPhones, og jeg har endnu mit første brok til gode, så der er god sandsynlighed for at du bliver tilfreds uanset valget.

Men som andre siger, så hop ind i en telebutik, og prøv forskellen. Eller vent til den nye 4'er kommer. Der er dog ikke nogen der ved hvor hvor mange der kommer, men det er næppe sandsynligt at der kommer nok i første sending, til at dække alle forudbestillingerne. Så der kan gå et lille stykke tid.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:55

Jeg har haft en iPhone 3G og nu en HTC Desire og jeg må indrømme at det jeg savner er helt klart købe-apps og derfor køber jeg en iphone når den kommer ud !

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)