Jeg vil tilslutte mig Elias. Jeg har selv fået både en HTC Desire og en iPhone, og iPhonen vandt stort. Den er utroligt let at navigere rundt i, alt er meget simpelt bygget op og så har jeg heller ikke haft et eneste crash. itunes fungerer, og de forskellige applikationer er superfede.
Jeg har nu ikke brugt Desiren så meget, så jeg har heller ikke oplevet at den skulle crashe. Den er bare lidt mere kompliseret i opbygningen. Så den røg videre til en anden, og han er sindssygt glad for den, hvorimod han ikke var særligt glad for sin iPhone. Jeg har ikke selv forsøgt at lægge applikationer ind, så jeg ved ikke hvor let det er.
Vi gik og legede med muligheden for at lave penge på PPC via QR koder. Vi lavede et par QR koder som gave 1 - 1,5 kr. pr. stk, og installerede en QR scanner i begge. Her vandt iPhone aplikationen også stort. Den var let at bruge, og huggede bare igennem første gang, hvorimod der var en del bøvl med HTC'en. Om det er kameraet, eller om det var fordi det var vanskeligere at betjene ved jeg ikke, men der var en kæmpe forskel,
Nu er det ikke fordi at vi bruger QR scanning så tit, men det er den eneste Head To Head battle vi har lavet, og der var ingen tvivl om vinderen.
Jeg har både kunder der har HTC og rigtig mange med iPhones, og jeg har endnu mit første brok til gode, så der er god sandsynlighed for at du bliver tilfreds uanset valget.
Men som andre siger, så hop ind i en telebutik, og prøv forskellen. Eller vent til den nye 4'er kommer. Der er dog ikke nogen der ved hvor hvor mange der kommer, men det er næppe sandsynligt at der kommer nok i første sending, til at dække alle forudbestillingerne. Så der kan gå et lille stykke tid.