Hitler gjorde det samme med rigsdagen... Tror du mest på Hitler eller eksperterne? Jeg spørger bare... Jeg tror på eksperterne, og ingen har endnu støttet den rapport, som regeringen har fået udarbejdet... Den er fyldt med fejl og tekniske ting, som er fysisk umuligt...
Hva har politiet. brandvæsnet, militæret mm med det her at gøre? Hva har dem der arbejdede i WTC med det her at gøre? Den dag, at nogen kan bevise, at et fly fløj ind i Pentagon, og at et fly styrkede på marken i Pensylvania, der vil jeg overveje at det var terror... Ik før... Du kan ik fremskaffe et eneste bevis på ovenstående!
Ja hva skaljeg sige... Hvorfor sejler man allerede dagen den 12.09.2001 de første skibe med affald fra Ground Zero til destruktion, hvis stedet har været udsat for terror? Er det normalt at man rydder op på et gerningsted før man har undersøgt det? Jeg spørger bare?
Hva med at du evt undersøgte sagen, og ik bare slugte mediernes udlægning råt? Har du læst rapporten? Hvordan kan to tårne styrte hurtigere sammen, ens hvis en kugle med samme vægt blev smidt ud fra en flyver? Og hvorfor er WTC de første højhuse i historien, som kollapser? Jeg kan nævne mindst 10 højhuse, som har både brændt længere og været udsat for større skader, som ik kollapsede... Hvis du ik tænker teorier eller andet, men forholder dig til basal fakta, så er der mange ting galt den 09.11.2001.... Rigitg mange ting! Om du så vælger at tro på regeringens udlægning eller forholder dig til fakta, er sådan set dit eget valg. Men at kalde folk, som folholder sig til FYSISKE fakta, for idioter eller latterlige siger vel mere om dig end dem... Sorry de hårde ord, men sådan er tingene... Og jeg vil gerne slå fast, at jeg hverken støtter terror, drab eller andet!!! Men i min verden er et drab et drab uanset, om morderen hedder Bin Laden eller Bush... Different words but same shit! |
NicVil:
Jamen kan du så ik forklare, hvorfor Boeing ik kan verifisere de fly som ramte Pentagon?
Det burde være peanuts, hvis det var hjernedødt at mene andet... Og bare for at slå det fast, så føler jeg rigtig meget med ofrene! Dem der døde i WTC, de døde en meningsløs død!
Både brandmænd, politimænd og arbejdere!
Bliv gratis medlem