Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 10 ud af 21 (207 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Du mener helt seriøst at det er naturligt, at sende murbrokker mm til destruktion i Kina den 10.09.2001? ØØØHHH?

Du ved mere end sagen end jeg åbenbart gør, jeg prøvede på en venlig måde at forklarer dig hvor det flyttes. Det var det eneste.

Fashion-Seller:
Et fly betyder intet i den type bygninger

Det siger så alt om niveauet, jeg tror jeg trækker mig pænt tilbage igen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:35

Boysen:

Du ved mere end sagen end jeg åbenbart gør, jeg prøvede på en venlig måde at forklarer dig hvor det flyttes. Det var det eneste.

Se det er måske der problemet ofte ligger... Folk prøver at forklare noget, som de egentlig ik har sat sig helt ind i... Og så prøver de at få andre til at fremstå som idioter...

Boysen:

Det siger så alt om niveauet, jeg tror jeg trækker mig pænt tilbage igen

Og den bemærkning fortæller vel alt! Se evt på konstruktionen af WTC, og du vil vide, at et fly ALDRIG vil få bygningen til at styrte sammen! Og skulle det i yderste tilfælde ske, så ville det aldrig ske, som på den måde, og i det tempo, som 09.11...
Igen det er basal fysisk viden, som alle burde vide fra fysiktimerne i skolen, hvis de altså fulgte med!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:37

Altså jeg forstår slet ikke hvorfor fupnummeret er lavet så dårligt, når det blot kræver fysik på c. niveau for at afsløre det :-)

(Jeg har aldrig haft fysisk på c-niveau)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42

Casper, IOOS Internet:

Altså jeg forstår slet ikke hvorfor fupnummeret er lavet så dårligt, når det blot kræver fysik på c. niveau for at afsløre det :-)

Det virkede... Og alle der stiller spørgsmål ved nogle ting, de bliver kaldt idioter eller andet... Bare se debatten her...

Spørgsmålet er vel nærmere, om folk egentlig vil kende sandheden, med de dertilhørende konserkvenser? Eller om løgnen og den fiktive fjende er nok?

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:42

Fashion-Seller:

Den dag, at nogen kan bevise, at et fly fløj ind i Pentagon, og at et fly styrkede på marken i Pensylvania, der vil jeg overveje at det var terror... Ik før... Du kan ik fremskaffe et eneste bevis på ovenstående!
Selv Boeing kan ik bekræfte den officielle rapport... Og det var jo et Boeing fly, som ramte bygningen...

Der er taget en del billeder inde fra Pentagon og der er også en del øjenvidneberetninger, både dem der beskriver det som et misil med vinger, som et United Airlines fly, og de der bare siger misil. Uanset hvad det var, så fortæller det ikke hvem der sponsorerede og stod bag disse angreb, om flyet var fjernstyret, eller der reelt sad en glad amatør, og fløj det ind i Pentagon, selvom der findes piloter med 30 års erfaring, der siger de ikke ville kunne gøre det i den vinkel de er fløjet rundt i luften og kommet ind med.

Jeg FATTER bare ikke, at FBI ikke offentligører nogle flere af de 86 videobånd der blev konfiskeret, bl.a. fra den Citgo tankstation der lå overfor. Så kunne man da få lukket i det mindste nogle af teorierne. Jeg lå og kørte rundt omkring Pentagon nogle gange for et par år siden. Undrede mig virkeligt også over, at en amatør kunne flyve ind fra den vinkel, og uden at efterlade en græsplæne der havde spor, store synlige dele som vingesektioner, store motor og kabinedele (på samme måde i Pensylvania) selvom jeg ikke ved meget om aviation. Jeg har set billeder fra tonsvis af flystyrt, og det jeg synes der gør sig gældende for dem alle, er at der findes store vragdele, der ikke efterlader nogen tvivl om, at her er der styrtet et passagerfly.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:42

Hvilket fupnummer taler vi om?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:50

Hvis beviserne er så håndfaste, hvorfor er der så ikke sket mere?

Anyway min holdning er uændret, om så det var min søster der planlagde det hele. Hvis det får alvorlige negativt konsekvenser for de lokale, som tude støtte op om os, så skal vi ingen steder før de er sikret.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51

langvang:

Fashion-Seller:

Den dag, at nogen kan bevise, at et fly fløj ind i Pentagon, og at et fly styrkede på marken i Pensylvania, der vil jeg overveje at det var terror... Ik før... Du kan ik fremskaffe et eneste bevis på ovenstående!
Selv Boeing kan ik bekræfte den officielle rapport... Og det var jo et Boeing fly, som ramte bygningen...

Der er taget en del billeder inde fra Pentagon og der er også en del øjenvidneberetninger, både dem der beskriver det som et misil med vinger, som et United Airlines fly, og de der bare siger misil. Uanset hvad det var, så fortæller det ikke hvem der sponsorerede og stod bag disse angreb, om flyet var fjernstyret, eller der reelt sad en glad amatør, og fløj det ind i Pentagon, selvom der findes piloter med 30 års erfaring, der siger de ikke ville kunne gøre det i den vinkel de er fløjet rundt i luften og kommet ind med.

Jeg FATTER bare ikke, at FBI ikke offentligører nogle flere af de 86 videobånd der blev konfiskeret, bl.a. fra den Citgo tankstation der lå overfor. Så kunne man da få lukket i det mindste nogle af teorierne. Jeg lå og kørte rundt omkring Pentagon nogle gange for et par år siden. Undrede mig virkeligt også over, at en amatør kunne flyve ind fra den vinkel, og uden at efterlade en græsplæne der havde spor, store synlige dele som vingesektioner, store motor og kabinedele (på samme måde i Pensylvania) selvom jeg ikke ved meget om aviation. Jeg har set billeder fra tonsvis af flystyrt, og det jeg synes der gør sig gældende for dem alle, er at der findes store vragdele, der ikke efterlader nogen tvivl om, at her er der styrtet et passagerfly.

Her på Amino er du en idiot, fordi du stiller de spørgsmål åbenbart... :S

Men du kan vel overveje, hvorfor de billeder ik frigives... Det er jo 2001-2010 og alle nye anti terror love, som står på spil ;D

Eller du kunne kigge på det øverste billede fra dene side, og overveje, om det var en flyvemaskine ;D Der skal ik den store matematiker til, før man begynder at stille et par spørgsmål, som ligger på et rent fysisk og ik teoritisk stadie!

http://www.flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2957

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59

Casper, IOOS Internet:

Hvis beviserne er så håndfaste, hvorfor er der så ikke sket mere?

Fordi folk ik tør tro på fakta fremfor snak... Og dernæst, hva vil konserkvenserne blive? USA som stortmagt er slut eller hva? Vi kender alle Hitler og det tredje riges skæbne...

Dernæst så prøv at undersøge, hvor mange crazy anti terror love, som der er indført de sidste 10 år! Overvågningssamfundet har aldrig levet bedre end nu! Men det stopper næppe her!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:59

Fahsion, i det omtalte link:

Men der er til dato ingen steder set eneste billede af flyets vragdele så som sorte bokse, hale, næse, vinger, hjul, sæder eller bagage, passagerer, blod hverken indeni eller udenfor Pentagon. Man har fotografier der viser noget der kunne minde om en motor, men som på ingen måde kan stamme fra en Boeing 757 på grund af dens størrelse.

Det er sandsynligvis billeder af APU'en på flyet, det passer meget godt - jeg er faktisk 99% sikker. Jeg arbejder med fly til daglig.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 10 ud af 21 (207 indlæg)