Den dag, at nogen kan bevise, at et fly fløj ind i Pentagon, og at et fly styrkede på marken i Pensylvania, der vil jeg overveje at det var terror... Ik før... Du kan ik fremskaffe et eneste bevis på ovenstående! Selv Boeing kan ik bekræfte den officielle rapport... Og det var jo et Boeing fly, som ramte bygningen...
Der er taget en del billeder inde fra Pentagon og der er også en del øjenvidneberetninger, både dem der beskriver det som et misil med vinger, som et United Airlines fly, og de der bare siger misil. Uanset hvad det var, så fortæller det ikke hvem der sponsorerede og stod bag disse angreb, om flyet var fjernstyret, eller der reelt sad en glad amatør, og fløj det ind i Pentagon, selvom der findes piloter med 30 års erfaring, der siger de ikke ville kunne gøre det i den vinkel de er fløjet rundt i luften og kommet ind med.
Jeg FATTER bare ikke, at FBI ikke offentligører nogle flere af de 86 videobånd der blev konfiskeret, bl.a. fra den Citgo tankstation der lå overfor. Så kunne man da få lukket i det mindste nogle af teorierne. Jeg lå og kørte rundt omkring Pentagon nogle gange for et par år siden. Undrede mig virkeligt også over, at en amatør kunne flyve ind fra den vinkel, og uden at efterlade en græsplæne der havde spor, store synlige dele som vingesektioner, store motor og kabinedele (på samme måde i Pensylvania) selvom jeg ikke ved meget om aviation. Jeg har set billeder fra tonsvis af flystyrt, og det jeg synes der gør sig gældende for dem alle, er at der findes store vragdele, der ikke efterlader nogen tvivl om, at her er der styrtet et passagerfly.
Her på Amino er du en idiot, fordi du stiller de spørgsmål åbenbart... :S
Men du kan vel overveje, hvorfor de billeder ik frigives... Det er jo 2001-2010 og alle nye anti terror love, som står på spil ;D
Eller du kunne kigge på det øverste billede fra dene side, og overveje, om det var en flyvemaskine ;D Der skal ik den store matematiker til, før man begynder at stille et par spørgsmål, som ligger på et rent fysisk og ik teoritisk stadie!
http://www.flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2957
|