Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 9 ud af 21 (207 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
God Google search Lundsby

Ja, Google er min ven :-) Men Wikipedia er heller ikke tosset.

Fandt f.eks. denne http://da.wikipedia.org/wiki/Al-Qaeda , hvor der er links videre til at underbygge påstandene om sammenhængen til Afganistan. Der er også denne hvor en af grundlæggerne er blevet dræbt i Afganistan http://politiken.dk/udland/article984202.ece 

Nu var du så god sidst til rent faktisk, at fremføre kilder til at begrunde din påstande! Men kilderne sagde jo noget andet end dig, det mangler du stadig at forholde dig til!

omar:
Hvis du kan leve bag tilliden til CIA (udbrydere er noget andet) og andre efterretningsvæsner mht. beviser for det verdensomspændende netværk så siger det mere om dig end om mig.

Har du et forslå til bedre kilder, indtil videre er det jo Rudefixeren fra Brøndbystand imod verdensefterretningstjenester, og der har du har det siger nok noget om mig at jeg så har større tillid til de forskellige efterretningstjenester.

Du bliver nødt til mere konkret at underbygge dine påstande, ligenu er dine kilder afsløret som sigende noget andet end dig, så du bliver nødt til at finde nye eller argumentere for at de gamle understøtter din påstand.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Lundsby:

omar:
God Google search Lundsby

Ja, Google er min ven :-) Men Wikipedia er heller ikke tosset.

Fandt f.eks. denne http://da.wikipedia.org/wiki/Al-Qaeda , hvor der er links videre til at underbygge påstandene om sammenhængen til Afganistan. Der er også denne hvor en af grundlæggerne er blevet dræbt i Afganistan http://politiken.dk/udland/article984202.ece 

Nu var du så god sidst til rent faktisk, at fremføre kilder til at begrunde din påstande! Men the accountantkilderne sagde jo noget andet end dig, det mangler du stadig at forholde dig til!

omar:
Hvis du kan leve bag tilliden til CIA (udbrydere er noget andet) og andre efterretningsvæsner mht. beviser for det verdensomspændende netværk så siger det mere om dig end om mig.

Har du et forslå til bedre kilder, indtil videre er det jo Rudefixeren fra Brøndbystand imod verdensefterretningstjenester, og der har du har det siger nok noget om mig at jeg så har større tillid til de forskellige efterretningstjenester.

Du bliver nødt til mere konkret at underbygge dine påstande, ligenu er dine kilder afsløret som sigende noget andet end dig, så du bliver nødt til at finde nye eller argumentere for at de gamle understøtter din påstand.

Ja det var jo "veldokumenteret" fra CIA og andre at Irak havde masseødelæggelsevåben. Eller var det??? Nææ. Man skak vist passe og stole på hvad sådanne nogen siger. De " dokummentere lige nøjagtig hvad der passer ind i situationen.
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Hvem tøjler så USA? Var det ik dem, som smadrede 2 skyskrabere i "frihedens" tegn, og derefter gav skylden til andre, og straffede dem for gerningen...

Seriøst. Den tror du da vel ikke på?

Jeg giver ikke en meter for alt det konspirationsteori. Det er så fjollet. Jeg er overbevist om at folk der tror på sådanne noget pjat ikke har sat sig ned og tænk

"Hvis dette er rigtig, så vil det betyder at..."

Flere tusinde mennesker i politi, brandvæsen, militær, den amerikanske Regering er en del af konspirationen. UDEN at et eneste bevis er kommet for dagen. At dem der arbejde i WTC var med på konspirationen og døde af det (for en af de fjollede teorier går jo på at bygningerne var fyldt med sprængstof af så store mængder at det ikke kunne undgsp at ses). At det Amerikanske militær - eller politi ? - har brugt dagevis på at sætte sprængstof fast i bygningerne. UDEN nogen orverhovedet har undret sig over det.

Og sådan kunne vi fortsætte. Disse tåbelige konspirationsteorier indeholder så ufatteligt mange konsekvenser som bare ikke er sandsynlige.

Så hvad er mere sandsynligt?

At et bevist terrororganisation - med mange lige på samvittigheden - trænet i en velkendt terorristede (og som påtager sig skylden) - står bag?

Eller verdenens største sammensværgelse af folk i USA?

Dette er ikke møntet på dig Fashion-Seller, men helt seriøst folk der tror på sådanne noget latterligt bavl deponerer alt form for kritisk og logisk tænkende sans. Helt utroligt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:40

Du må siges at tage prisen for det dummeste indlæg jeg nogensinde har læst på Amino. Man væmmes nærmest ved din manglende respekt for de menneskeliv 9/11 kostede. Pinligt pinligt.... 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

NicVil:

Du må siges at tage prisen for det dummeste indlæg jeg nogensinde har læst på Amino. Man væmmes nærmest ved din manglende respekt for de menneskeliv 9/11 kostede. Pinligt pinligt.... 

Helt enig - det er så sygt og kvalmt, at det næsten ikke er til at kapere. Men det giver jo en hel del viden om personerne bag den slags, og det er godt at få dem frem i lyset.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Rohde:

Fashion-Seller:
Hvem tøjler så USA? Var det ik dem, som smadrede 2 skyskrabere i "frihedens" tegn, og derefter gav skylden til andre, og straffede dem for gerningen...

Seriøst. Den tror du da vel ikke på?

Jeg giver ikke en meter for alt det konspirationsteori. Det er så fjollet. Jeg er overbevist om at folk der tror på sådanne noget pjat ikke har sat sig ned og tænk

"Hvis dette er rigtig, så vil det betyder at..."

Hitler gjorde det samme med rigsdagen... Tror du mest på Hitler eller eksperterne? Jeg spørger bare...

Jeg tror på eksperterne, og ingen har endnu støttet den rapport, som regeringen har fået udarbejdet... Den er fyldt med fejl og tekniske ting, som er fysisk umuligt...

Jacob Rohde:

Flere tusinde mennesker i politi, brandvæsen, militær, den amerikanske Regering er en del af konspirationen. UDEN at et eneste bevis er kommet for dagen. At dem der arbejde i WTC var med på konspirationen og døde af det (for en af de fjollede teorier går jo på at bygningerne var fyldt med sprængstof af så store mængder at det ikke kunne undgsp at ses). At det Amerikanske militær - eller politi ? - har brugt dagevis på at sætte sprængstof fast i bygningerne. UDEN nogen orverhovedet har undret sig over det.

Hva har politiet. brandvæsnet, militæret mm med det her at gøre? Hva har dem der arbejdede i WTC med det her at gøre?
Tror du selv, at der er nogen af de nævnte grupper, som kendte til det her?

Den dag, at nogen kan bevise, at et fly fløj ind i Pentagon, og at et fly styrkede på marken i Pensylvania, der vil jeg overveje at det var terror... Ik før... Du kan ik fremskaffe et eneste bevis på ovenstående!
Selv Boeing kan ik bekræfte den officielle rapport... Og det var jo et Boeing fly, som ramte bygningen...

Jacob Rohde:

Og sådan kunne vi fortsætte. Disse tåbelige konspirationsteorier indeholder så ufatteligt mange konsekvenser som bare ikke er sandsynlige.

Så hvad er mere sandsynligt?

Ja hva skaljeg sige... Hvorfor sejler man allerede dagen den 12.09.2001 de første skibe med affald fra Ground Zero til destruktion, hvis stedet har været udsat for terror? Er det normalt at man rydder op på et gerningsted før man har undersøgt det?

Jeg spørger bare?

Jacob Rohde:

At et bevist terrororganisation - med mange lige på samvittigheden - trænet i en velkendt terorristede (og som påtager sig skylden) - står bag?

Eller verdenens største sammensværgelse af folk i USA?

Dette er ikke møntet på dig Fashion-Seller, men helt seriøst folk der tror på sådanne noget latterligt bavl deponerer alt form for kritisk og logisk tænkende sans. Helt utroligt.

Hva med at du evt undersøgte sagen, og ik bare slugte mediernes udlægning råt? Har du læst rapporten?

Hvordan kan to tårne styrte hurtigere sammen, ens hvis en kugle med samme vægt blev smidt ud fra en flyver? Og hvorfor er WTC de første højhuse i historien, som kollapser? Jeg kan nævne mindst 10 højhuse, som har både brændt længere og været udsat for større skader, som ik kollapsede...
Men kan nogen her fortælle, hvordan verdens to mest solide højhuse kan kollapse pga to fly?

Hvis du ik tænker teorier eller andet, men forholder dig til basal fakta, så er der mange ting galt den 09.11.2001.... Rigitg mange ting!

Om du så vælger at tro på regeringens udlægning eller forholder dig til fakta, er sådan set dit eget valg. Men at kalde folk, som folholder sig til FYSISKE fakta, for idioter eller latterlige siger vel mere om dig end dem... Sorry de hårde ord, men sådan er tingene...

Og jeg vil gerne slå fast, at jeg hverken støtter terror, drab eller andet!!! Men i min verden er et drab et drab uanset, om morderen hedder Bin Laden eller Bush... Different words but same shit!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:39

NicVil:

Jamen kan du så ik forklare, hvorfor Boeing ik kan verifisere de fly som ramte Pentagon?
Det burde være peanuts, hvis det var hjernedødt at mene andet... Og bare for at slå det fast, så føler jeg rigtig meget med ofrene! Dem der døde i WTC, de døde en meningsløs død!
Både brandmænd, politimænd og arbejdere!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Ja hva skaljeg sige... Hvorfor sejler man allerede dagen den 12.09.2001 de første skibe med affald fra Ground Zero til destruktion, hvis stedet har været udsat for terror? Er det normalt at man rydder op på et gerningsted før man har undersøgt det?

Det er faktisk meget normalt i sådanne situationer. Det første man gør er redde mennesker som er let tilgængelige, dernæst de svært tilgængelige og sidst og ikke mindst laver man en eftersøgning (lytte udstyr, hunde m.m.). Sidst skridt er at flytte bunken fra et sted til et andet, for at finde lig, rester og undgå sygdomme i området. 

Nu kan jeg ikke forestille mig at de på øen havde plads til at flytte alt væk, og derfor er det da kun narturligt at sejle/kører det væk. Så nej, det er bestemt ikke unarturligt, det er altså fremgangsmåden under katastrofer.

Fashion-Seller:
Men kan nogen her fortælle, hvordan verdens to mest solide højhuse kan kollapse pga to fly?

Nu er det jo ikke sådan at vi tidligere har haft for tilfælde at bygninger i den størrelse, blevet ramt af fly, så dine mange spørgsmål er sgu tynde.

Hvorfor de to verdens mest solide bygninger kollapsede? Fordi 2 flyvemaskiner fløj ind i dem.
Hvorfor taitanic sank, trods det ikke var muligt? Fordi de ramte et isbjerg.

Nå men det er egentlig ikke fordi jeg gider debattere emnet, jeg syntes bare det er mega tynde argumenter du kommer med. Og nej jeg har ikke læst rapporten, til gengæld har jeg læst en masse skrifter fra ingeninører, der forklarer hvorfor de styrter sammen og det er nok for mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:27

Boysen:

Det er faktisk meget normalt i sådanne situationer. Det første man gør er redde mennesker som er let tilgængelige, dernæst de svært tilgængelige og sidst og ikke mindst laver man en eftersøgning (lytte udstyr, hunde m.m.). Sidst skridt er at flytte bunken fra et sted til et andet, for at finde lig, rester og undgå sygdomme i området. 

Nu kan jeg ikke forestille mig at de på øen havde plads til at flytte alt væk, og derfor er det da kun narturligt at sejle/kører det væk. Så nej, det er bestemt ikke unarturligt, det er altså fremgangsmåden under katastrofer.

Du mener helt seriøst at det er naturligt, at sende murbrokker mm til destruktion i Kina den 10.09.2001? ØØØHHH?

Boysen:

Nu er det jo ikke sådan at vi tidligere har haft for tilfælde at bygninger i den størrelse, blevet ramt af fly, så dine mange spørgsmål er sgu tynde.

Hvorfor de to verdens mest solide bygninger kollapsede? Fordi 2 flyvemaskiner fløj ind i dem.
Hvorfor taitanic sank, trods det ikke var muligt? Fordi de ramte et isbjerg.

Nå men det er egentlig ikke fordi jeg gider debattere emnet, jeg syntes bare det er mega tynde argumenter du kommer med. Og nej jeg har ikke læst rapporten, til gengæld har jeg læst en masse skrifter fra ingeninører, der forklarer hvorfor de styrter sammen og det er nok for mig.

Der har sådan set været meget værre brande end den i WTC... Et fly betyder intet i den type bygninger... Tag f.eks ulykke i Chicago eller Madrid. De var meget værre, men udfaldet var helt anderledes, trods at bygningerne ik var nær så stabile som WTC...

Men giver op... Nogle mennesker tror på Kristendommen og lukker af for alle andre fakta. Andre er muslimer og lukker af for alle fakta... Men fælles for dem er, at begge slags mennesker ignorere ting, som ik gavner deres eget liv, eller som faktisk er så voldsomme at de ik kan overskue dem...

Så hvorfor skulle Afghanistan lytte til USA eller Danmark? Ville en dansker lytte til en Afghaner, hvis de invaderede landet?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:30

Jeg er Helt og aldeles med Fashion-Seller. Zeitgeist er en rigtig god film at se hvis man har 2 timer. Der er også en anden dokumentar om 9/11 dog kan jeg huske hvad den hedder....

Men Zeitgeist... Eye Opener. Der er også en med Religion m.m som også er virkelig interesant hvis man kan lide at se sådan noget :)

Jeg:

• Er for at soldaterne skal forblive i Afghanistan indtil arbejdet er udført. vi er ikke besættere, vi er der for assistance
  • Tror ikke det var Osama Bin Laden der stod bag 9/11. Han var måske syndebukken, men ikke "mastermind"

Jeg vil ikke gå dybere ind i det da jeg sagtens kan blive ved med at diskutere det her emne i tusind år, bare spørg min kæreste :P

Side 9 ud af 21 (207 indlæg)