Hej Amino,
sidder og skal til at oprette en hjemmeside, dog så simpel at jeg tror at både Joomla! og WordPress kan klare det.
Jeg kan ikke fortælle direkte hvad min side går ud på, men kan give et andet eksempel:
Lad os sige siden handlede om Windows 7.
På siden vil der stå alt det jeg kan snuse mig frem til og evt. senere vil jeg have brugere af siden til at bidrage til siden.
Men siden skulle være et dansk, online sted hvor du kunne læse dig til en masse Windows 7 relaterede ting som guides, tips & tricks, tweaks, top 10's, hjælp til fejlkoder osv.
Det skal ikke opsættes som blog indlæg, men som faste dropdown menuer som jeg kender til i WordPress.
Tror I WordPress eller Joomla! fungere bedst til såden en side? Hvilket tema ville være godt, er villig til at betale for et?
Eller skal jeg over i noget tredje, i noget opbygning fra starten? Har ingen programmerings-kundskaber, så noget færdigt som WordPress eller Joomla! ville være alle tiders.
Håber ikke mit indlæg blev for meget roman, men har problemer med at holde mig til det korte :)
Hvis I ikke forstår hvad jeg leder efter, så skriv og jeg vil prøve at formulere bedre.
Tak på forhånd!