Kan du ikke sende et link til et Joomla! tutorial eller noget andet? Er helt på bar bund med Joomla, og som andre har skrevet, er der 1000vis af ting som skal slås til og fra.
Gør også lige en Google søgning, men et skub i den rigtige retning ville da være rart.
Jeg fandt en hjemmeside som matcher min idé 90%, med den undtagelse at jeg tænkte på at bloggen skulle være forsiden og der skulle være forum på min side.
Jeg havde bare tænkt på en sammenblanding/merging af Joomla Tutorials dropdown-menu og Tips & Tricks "klik-dig-igennem-menu".
Så om du mest er til links du skal klikke dig igennem med en beskrivelse, eller et dropdown system hvor det faktisk kun kræver et klik, så er begge muligheder der. <- Det ved jeg hvordan skal gøres i WordPress.
Men tænkte linket kunne give folk en idé hvordan navigationen skulle foregå på min side :)
Aaaah, så tror jeg altså også jeg hopper ind i tråden, da det netop også er et dilemma jeg selv er stødt på, med egen vlog.
Syntes det er en lækker feature, at kunne komme ind begge veje fra.
I øvrigt har vi valgt at beskæftige os med Wordpress til vores vlog, da jeg også har fået indtryk af at stortset alt kan lade sig gøre. Der er 10-15 nemme trin til at tjekke nye skins og om hvorvidt SEO tekster er kodet ind m.v. og ellers et par guidelines man følger - men ellers bygger man jo bare på siden, og sin viden undervejs :-)
edit: er i øvrigt også af den opfattelse at hver gang wordpress udgiver updates, er de langt bedre/omfattende, end joomla, da communitiet i wordpress er så stort som det er - endnu en grund til at benytte wordpress (:p)
For ikke at nævne hvor meget de rent faktisk arbejder på systemet. På wordpress er der i omegnen af 1-2 releases om året af en ny version, så de arbejder meget målrettet på at gøre alting bedre. I nogle tilfælde kigger de på populære plugins, og integrerer det helt enkelt i seelve turnkey systemet. Det må man tage hatten af for. De lytter til brugerne og kigger på behovet.
Spøg til side. Woo Themes har rigtigt meget forskelligt. Overvejede engang selv om jeg gad at lave til WooThemes, og jeg kunne forestille mig at det passer perfekt ind i budgettet, til netop det her projekt taget alt i betragtning.
haha :P Ej jeg har deres developer abbonnement og jeg har fandme altid haft glæde af dem.. Jeg kan altid twiste deres designs til at passe ind til alle mulige koncepter.
Det er et rigtigt godt starter, når man det stykke videre hvor man vil have et der passer 100% til en selv, så er detbare at hive fat i Cre8ive :P