Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel om store kursfald

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kan ligge det i det i vil, men Anthony Robbins har netop på Twitter tilrådet folk at overveje at trække al deres kapital ud af aktiemarkedet, og vente og se tiden an.

Dette er en meget alvorlig meddelese, og sidste han fik et et insider tip var 4 dage før det første krak som udløste den finanskrise som vi har nu.

Tippet har han selv fået af en af hans venner, som er en af de mest succesfulde børsvekselerer de seneste 18 år.

Han giver sig normalt overhovedet ikke af med af give sådanne råd, og han har kun gjort det èn gang før i sit liv.

Hvad du vil bruge det til, må du selv om. Men det lyder dramatisk, og det er muligvis kun for aktionærer i amerikanske virksomheder.

Her er hele ordlyden fra Twitter >:

"

might be a very important time to decide take any profits U have in the Stock Market & prepare for or take advantage of opp. on coming drop!

I am not financial advisor but I work with one of top 10 fin. traders in world for 18 years. don't be greedy be prepared. I rarely comment.

The last time I tweeted about the market was saying look for bottom 4 days before bottom in 2009. Not my expertise just top ppl i work with

All I am saying is educate yourself and make your own decisions, but now is a time to take a good look during the recent gains! all the best "

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 19:09

interessant. så det også godt på twitter. hvad mener andre aminoer?

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:13

hvis folk trækker deres penge ud aktiemarkedet af frygt, ja så kommer der en ny krise...

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:13

Min egen menig er , at nu kommer det krak der smadrer alle illusionerne. At nu er det slut med at tisse i bukserne for at holde varmen. Nu kommer det.

Inden man går alt for meget i panik, skal man huske at det også bringer muligheder med sig. Den enes død er den andens brød. Hårdt, men sådan er det.

Jeg har en del andre spådomme, men dem vil jeg lade ligge. Men hvis der kommer hvad jeg tror der kommer, så forandres verdenen for altid, både negativt men med tiden også positivt.

Men lad os nu se hvad der sker

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:14

Så ved vi da i hvert fald, hvem der har oprettet short-positioner på markedet på det seneste ;)

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:16

Åhh nej verden går under! Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:16

Nesuz:
hvis folk trækker deres penge ud aktiemarkedet af frygt

Det handler ikke om frygt, men om lån der skal inddrives. Og om en økonomi baseret på tomme kalorier. Frygten kommer bagefter, når folk ser hvor slemt det er. Men vi finder jo nok ud af det

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:16

Jimi Hove:

.

Jeg har en del andre spådomme, men dem vil jeg lade ligge. Men hvis der kommer hvad jeg tror der kommer, så forandres verdenen for altid, både negativt men med tiden også positivt.

Men lad os nu se hvad der sker

Hvad mener du med det ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:17

El-manden:

Så ved vi da i hvert fald, hvem der har oprettet short-positioner på markedet på det seneste ;)

Hehe ja, det er dælme også lige før, at jeg overvejer at shorte lidt igen :)

Men ja, der skal nok være noget om snakken - vi havde MEGET store kursfald i starten af finanskrisen - og siden er aktierne fløjet til vejrs igen, men på hvilket grundlag? Der er da ikke noget fundamentalt der er ændret.

Folk vil indse, at det er varm luft - også falder aktierne igen, men man kan jo også tjene sine penge på, at kurserne falder :)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:17

Er ikke helt med på reglerne, men kan AR's udtalelse ikke opfattes som insiderviden og er sådanne oplysninger ikke ulovligt at videreformidle?

Kommer snart...

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)