Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel om store kursfald

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Nesuz:
hvis folk trækker deres penge ud aktiemarkedet af frygt

Det handler ikke om frygt, men om lån der skal inddrives. Og om en økonomi baseret på tomme kalorier. Frygten kommer bagefter, når folk ser hvor slemt det er. Men vi finder jo nok ud af det

Det er frygt! Anthony Robbins gør verdens aktionærerne bange for at investere penge i aktier. Så kommer der narturligvis en ny finanskrise..

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:25

Det en længere historie om en økonomi der på mange fronter slet  ikke har noget med virkeligheden at gøre. Vi taler boligkrak, aktiekrak og hele lortet på en gang. Vi taler om et USA der skylder så mange penge væk, at den bare ikke går længere. Vi kan tale store krige, totale overtagelser af store markeder, store store lande der går helt bankerot og en hidsig kamp / krig om de værdier der er tilbage. Der er ikke flere statslån, der kun afgrund efter det her.

Det er selvfølgelig worst case scenario, men absolut ikke utænkeligt

Det positive er at vi måske kan lære at drive en sund økonomi, og tænke på andet end penge.

Lad os håbe at dem vi skylder penge, forbarmer sig over vores grådighed og udnyttelse af andre lande, den gang vi var på toppen

Jeg ved det lyder meget dramatisk, og over the top. Men det er sådan jeg ser det. Men jeg tror faktisk på et godt outcome.. med tiden

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:26

Nesuz:
Anthony Robbins gør verdens aktionærerne bange for at investere penge i aktier.

Han får sine tips fra de bedste i verdenen. De lader sig ikke styre af frygt, de behandler bare tal

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:28

Og som han siger, for de rette kan der laves store summer.

Og nej det er ikke insider viden om et eller flere specifikke selskaber, det en vejrudsigt

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 19:30

En verdenskrig!

Hvor flok skal kæmpe for at få noget mad hverdag. Og arbejdesløsheden kommer op på 60 procent..

Er det sådan noget du regner med at der i verden ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:35

Nesuz:

En verdenskrig!

Hvor flok skal kæmpe for at få noget mad hverdag. Og arbejdesløsheden kommer op på 60 procent..

Jeg ved det ikke , men det er set før. Vi er blevet lullet ind i en søvn om hvor godt det går, og har glemt hvor gode vi er til at fucke alt op.. som mennesker.

Men altså ingen grund til at hænge sig i skuret

Lige så dumme vi mennesker kan være, lige så gode er vi til at komme igen, og til at rykke sammen når der er problemer

Men igen, lad os nu se. Jeg har dog ventet på det her længe, for mig er det bare et spørgsmål om tid.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 19:37

Jimi Hove:

Nesuz:

En verdenskrig!

Jeg ved det ikke , men det er set før. Vi er blevet lullet ind i en søvn om hvor godt det går, og har glemt hvor gode vi er til at fucke alt op.. som mennesker.

Men altså ingen grund til at hænge sig i skuret

Lige så dumme vi mennesker kan være, lige så gode er vi til at komme igen, og til at rykke sammen når der er problemer

Men igen, lad os nu se. Jeg har dog ventet på det her længe, for mig er det bare et spørgsmål om tid.

Har du ventet en verdenskrig?

Eller finansen går helt nede i hundene?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Jimi Hove:

Det en længere historie om en økonomi der på mange fronter slet  ikke har noget med virkeligheden at gøre. Vi taler boligkrak, aktiekrak og hele lortet på en gang. Vi taler om et USA der skylder så mange penge væk, at den bare ikke går længere. Vi kan tale store krige, totale overtagelser af store markeder, store store lande der går helt bankerot og en hidsig kamp / krig om de værdier der er tilbage. Der er ikke flere statslån, der kun afgrund efter det her.

Det er selvfølgelig worst case scenario, men absolut ikke utænkeligt

Det positive er at vi måske kan lære at drive en sund økonomi, og tænke på andet end penge.

Lad os håbe at dem vi skylder penge, forbarmer sig over vores grådighed og udnyttelse af andre lande, den gang vi var på toppen

Jeg ved det lyder meget dramatisk, og over the top. Men det er sådan jeg ser det. Men jeg tror faktisk på et godt outcome.. med tiden

Undskyld er du kommunist????

For det lyder akkurat som hvad de sagde i 80'erne under krisen dengang.

/Kenneth

Ps til det selve oplægget har jeg ingen mening....men glæder mig til at mine konkurranter går konkurs....ok gør de så sikkert ikke.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 19:42

Kenneth:

Ps til det selve oplægget har jeg ingen mening....men glæder mig til at mine konkurranter går konkurs....ok gør de så sikkert ikke.

Hvad hvis du går konkurs?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:42

Kenneth :

Nej jeg er til dels liberal kapitalist. Jeg tror ikke på en kunstig økonomi, men tror på en kapitalisme der regulerer sig selv. Det kan den bare ikke, når den bliver holdt kunstigt i live, og så udsætter man problemerne, og de bliver større.

Så nej fordi man kan se dårlige ting ved en økonomi behøver man ikke være kommunist.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)