Tja. Nu er det sådan at jeg her på kontoret har fået til 31. marts 2011 til at få ret i, at hele USAs økonomi bukker under og vi i verdensøkonomien går fra økonomisk krise til økonomisk katastrofe. Det er ikke et spørgsmål om hvad en enkelt person tror og ikke tror, det er et spørgsmål om tal. USA har et budgetunderskud på 10% og en gæld på ~93% af GDP men har endnu ikke indregnet enorme garantistillelser staten har lavet i forbindelse med boligmarkedets kollaps, så disse mangler at blive bogført. USA fortsætter sit overforbrug og gældsætning og på et tidspunkt vil markedet simpelthen miste tilliden. Der er for mange tal til et indlæg på Amino, men hvis man er villig til at satse på jeg tager fejl, så kan vi godt stille lidt på højkant. Da jeg forudser hyperinflation kan det dog ikke være penge (fordi de er mindre værd hvis jeg vinder, end hvis du vinder) men en øl eller andet i naturalier... :-) Any takers?
|
Nesuz:Har du ventet en verdenskrig?
Eller finansen går helt nede i hundene?
Jeg har forventet at det der skal holdes kunstigt i live, må dø, når medicinen slipper op