Nemlig..... Har også tjekket det på en andens profil....og jeg kunne se indholdet i mappen. Det kunne da godt gå hen og blive en anelse problematisk, hvis folk sender tilbud osv. som vedhæftede filer herinde - no? :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Har lige opdaget der gik lidt kage i fonten på det nederste banner.... Den skifter ganske enkelt font ved det første Æ i "iværksætterforum"..... My bad...
Jeg har rettet fejlen og uploaded de nye billeder til mappen "Amino-logo" i min profil.... Så hvis der skulle være nogen der har lyst til at bruge billedet skal de hente det i min profil istedet for direkte her i tråden.
P.S. Det kan godt ske der stadigvæk er ged i fonten, når I ser preview'et af billederne.... Men det er vist bare fordi cache'en ikke rider samme dag den sadler.... Når I trykker "download" skulle det meget gerne være det korrekte billede, der kommer frem :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men det er helt op til dig, bare ordet iværksætter indgår som link til Amino. Er linket på din forside, så deltager du i lodtrækningen om endnu 1 års Plus og en E-pusher 3.0
2: Gå ind på Amino's Facebookprofil og smid et link til det sted på dit website hvor linket er. Nb. Du skal IKKE skrive det her!