Ja, jeg kan godt se at man kan "synes om" på facebook, men jeg tænkte på en af de knapper hvor man kan dele det på flere sider. eks. twitter, google, arto, digg, myspace, m.v.
Det er et spændende eksperiment. Når Google først har bestemt sig for, at et vist site skal ligge nr. 1 på et søgeord, kan det i nogle tilfælde være nærmest umuligt at rokke ved.
Det er et spændende eksperiment. Når Google først har bestemt sig for, at et vist site skal ligge nr. 1 på et søgeord, kan det i nogle tilfælde være nærmest umuligt at rokke ved.
Nu er det meget sjældent, at ansatte ved Google manuelt placerer siderne i resultaterne. Det er software, der bestemmer resultaterne og indgående links er et vigtigt element.
Hvis Amino får flere og/eller bedre indgående links med den rigtige ankertekst end startvækst er det næsten stensikkert, at amino overhaler indenom.
Fama - Det lader til du få gode ideer når du keder dig
Hæ hæ - det er undtagelsen der bekræfter reglen..... Idle hands are the devil's playthings ;)
Jeg har forresten lagt billederne op i en fil på min profil, så man kan hente dem i gif.... Amino omformaterer åbenbart billeder, når man lægger dem op i et indlæg. Så ved ikke om de transparante versioner stadigvæk har transparant baggrund, når man henter dem direkte fra indlægget. Men hvorom alting er kan man altså finde dem i en mappe på min profil, i original gif-version.....
Noget helt andet..... Man kan åbenbart også se de filer folk har sendt via deres PM'er.... Det er da lidt skummelt? :/
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)