Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at tæve det offentlige :-)

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan godt se at man kan "synes om" på facebook, men jeg tænkte på en af de knapper hvor man kan dele det på flere sider. eks. twitter, google, arto, digg, myspace, m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:27

Benyt også krydshenvisning fra din LinkedIn profil, da dette også vil øge placeringen af Amino.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Fra  Optimator Skrevet kl. 12:04

Det er et spændende eksperiment. Når Google først har bestemt sig for, at et vist site skal ligge nr. 1 på et søgeord, kan det i nogle tilfælde være nærmest umuligt at rokke ved. 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 12:31

Optimator:

Det er et spændende eksperiment. Når Google først har bestemt sig for, at et vist site skal ligge nr. 1 på et søgeord, kan det i nogle tilfælde være nærmest umuligt at rokke ved. 

Nu er det meget sjældent, at ansatte ved Google manuelt placerer siderne i resultaterne. Det er software, der bestemmer resultaterne og indgående links er et vigtigt element.

Hvis Amino får flere og/eller bedre indgående links med den rigtige ankertekst end startvækst er det næsten stensikkert, at amino overhaler indenom.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:16

Spændende :)

Så er vi på skak-spil.dk også med!

mvh

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 21:32

Er da helt sikkert også nød til at hoppe ned på vognen.! Wink

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:55

Hej Aminoer

Jeg sad lige og kedede mig lidt, så jeg har lavet et "støtte-badge" til Amino Geeked

Så hvis I gerne vil skilte med hvor glade I er for Amino er her muligheden....

Her er det med transparant baggrund i lidt forskellige størrelser:

100x100 px

200x200 px

Og for de virkeligt engagerede... 500x500 px

Med hvid baggrund:

100x100

200x200

500x500

P.S. Håber ikke jeg pisser ejerne af ved at bruge deres logo på den her måde.... Men hvis det er må I jo lige sige til eller slette indlægget :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:01

Fama - Det lader til du få gode ideer når du keder dig Yes

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:13

Feedback:

Fama - Det lader til du få gode ideer når du keder dig Yes

Hæ hæ - det er undtagelsen der bekræfter reglen..... Idle hands are the devil's playthings ;)

Jeg har forresten lagt billederne op i en fil på min profil, så man kan hente dem i gif.... Amino omformaterer åbenbart billeder, når man lægger dem op i et indlæg. Så ved ikke om de transparante versioner stadigvæk har transparant baggrund, når man henter dem direkte fra indlægget. Men hvorom alting er kan man altså finde dem i en mappe på min profil, i original gif-version.....

Noget helt andet..... Man kan åbenbart også se de filer folk har sendt via deres PM'er.... Det er da lidt skummelt? :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:20

Fama:
Noget helt andet..... Man kan åbenbart også se de filer folk har sendt via deres PM'er.... Det er da lidt skummelt? :/

Taler du om filen vedhæftet fil? med billeder?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 7 ud af 9 (90 indlæg)