Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at tæve det offentlige :-)

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Done!

Så må vi jo se, hvornår der sker ændringer i toppen.

mvh

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:32

Hej Martin!

Det bedste link ville vel egentlig være fra "konkurrenten", altså Startvækst.dk...

Jeg har sendt dem en lang mail hvori jeg har spurgt dem pænt om de ikke ville linke til Amino, da det jo kun kan være til gavn for alle iværksættere.

Så ser vi hvad der sker ;)

mvh.
Tobias Bay

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 15:34

TobiasB:

Hej Martin!

Det bedste link ville vel egentlig være fra "konkurrenten", altså Startvækst.dk...

Jeg har sendt dem en lang mail hvori jeg har spurgt dem pænt om de ikke ville linke til Amino, da det jo kun kan være til gavn for alle iværksættere.

mvh.
Tobias Bay

Også fik jeg lige en ordentlig portion mails retur - de er alle på ferie, så der går lige nogle uger før der kommer svar - de er tilbage i starten af august...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

TobiasB:

TobiasB:

Hej Martin!

mvh.
Tobias Bay

Også fik jeg lige en ordentlig portion mails retur - de er alle på ferie, så der går lige nogle uger før der kommer svar - de er tilbage i starten af august...

Det må være nederen.. at tabe førstepladsen imens man dovner den!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:44

Nu er jeg desværre ikke på facebook, så kan ikke lægge linket der. Men vil da lige skrive at der altså er linket fra den ene af mine sider og endda fra forsiden.

Så må en eller anden vel kunne indsætte det på facebook for mig?

www.hot-wheels.dk

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 16:50

Så har jeg også været med til at linke og smidt det ind på fjæsbog siden ;o)

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:37

Google er dygtige. Meget dygtige. Blot nævnt til dem der tror at Google er nemme at snyde.

En masse links ind til et websted, uden at der fører links ud igen (tilbage til de samme websteder tæller ikke) giver ikke mange plusser hos Google. Faktisk kan effekten være det modsatte.

I skal være opmærksomme på, at Google kan finde på at straffe Amino for at bruge ... kreative metoder. Hvis de gør, så falder der også lidt straf over på de sites der linker til Amino.

Og husk så, at Google i visse tilfælde tilpasser rækkefølgen af søgeresultaterne baseret på hvilke websteder du tidligere har besøgt (i det omfang Google har data på det), så søgeresultat nummer 1 hos dig behøver ikke være nummer 1 hos 'naboen'.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:17

RobFoto:

En masse links ind til et websted, uden at der fører links ud igen (tilbage til de samme websteder tæller ikke) giver ikke mange plusser hos Google. Faktisk kan effekten være det modsatte.

Der er vidst en der har fået SEO-kaffen galt i halsen... Indgående links til en side er netop bedst hvis der ikke linkes retur - det andet vil Google i de fleste tilfælde betragte som et linkbytte, hvilket for det meste har meget ringe effekt, hvis overhoved nogen.

RobFoto:

Og husk så, at Google i visse tilfælde tilpasser rækkefølgen af søgeresultaterne baseret på hvilke websteder du tidligere har besøgt (i det omfang Google har data på det), så søgeresultat nummer 1 hos dig behøver ikke være nummer 1 hos 'naboen'.

Prøv at lav en søgning på Google, når du ser søgeresultatet, så finder du et link i øverste højre hjørne "Weboversigt", klik på det det. Klik nu på linket "Deaktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet"... Og vupti, nu ser du samme som os andre der arbejder med SEO gør.

Vær desuden opmærksom på at dine resultater stadig vil være anerledes hvis du er logget ind på f.eks. Adsense, Analytics osv.

Mvh Tobias

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10

Ver det ikke en ide at ligge en bogmærke-knap ind på alle siderne? så kunne man hurtigt dele en interessant side med sine venner på facebook?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 21:36

Lars Nielsen:

Ver det ikke en ide at ligge en bogmærke-knap ind på alle siderne? så kunne man hurtigt dele en interessant side med sine venner på facebook?

Hej Lars!

Prøv lige at tjek toppen af denne side ;)

Side 6 ud af 9 (90 indlæg)