10-4.... Så kan man måske også være med i konkurrencen med et "hemmeligt" link i denne tråd?
Under alle omstændigheder har I ihvertfald et ekstra link her: nysgerrighed.dk :) |
Stærkt med alt den støtte.
Held og lykke!
10-4.... Så kan man måske også være med i konkurrencen med et "hemmeligt" link i denne tråd?
Under alle omstændigheder har I ihvertfald et ekstra link her: nysgerrighed.dk :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Stærkt med alt den støtte. |
Er det nu også smart det her? Jeg har et par SEO bøger på hylden (læs: harddisken) som er skrevet at nogle prominente personer i den branche, og de skriver netop, at for mange links for hurtigt kan gøre mere skade end gavn. Er det ikke det der er tale om her? Som jeg ser det, så får Amino en masse links på kort tid, og så dør det ud igen (groft sagt)?
|
Så er jeg også med på legen. Linker fra min profil side og har smidt linket på FB siden.
Det er korrekt at mange links på kort tid, kan sende et faresignal til Google, men det er langt fra hver gang det sker. Med et så stort site som Amino, som allerede har tusindvis af indgående links, tvivler jeg på at de forholdsvis få links der bliver lavet som følge af dette har nogen negativ effekt. Men omvendt kan det være lige præcis det der skal til for at de "vinder" den berømte førsteplads. |
Hey Martin, lasseburholt.com har længe - i flere år - linket til Amino - i sammenhæng med begrebet "iværksætter" ;-) - så det er nok mig der længe har sikret at Amino ligger nummer to - og ikke nummer tre.... *LOL* God vind med at bombe listingen op ;-)
Lasse Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
så er der tilføjet link på www.minigregersen.dk |
IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support
Jeg har skrevet et helt blogindlæg om Amino, som kommer online på min blog kl. 15:00, i dag. (TobiasH.dk)
|
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Martin.
Har hermed lagt link ud på min egen blog (som ses i højre side på sitet) http://gatewayshop.wordpress.com/
På forhånd tak |
Hej Martin (og andre SEO - interesserede) Den tildelte opgave, kaldes i SEO-sprog, for ´Linking´. I denne term findes bl.a.; Outbound Linking, Inbound Linking, Onside Linking osv osv. Google har ufatteligt mange kriterier for, hvad der skal til for at man med sit site kan opnå, en top 1 placering, fx på ord som ´ iværksætter ´. Kigger vi på Pagerank på et givent site, giver det et hurtigt indblik i, hvor stærkt et site står, fx i forhold til en ´konkur-legas´ site. 1* www.Amino.dk har pt en Pagferank på 5/10 hvor 2* w w w . s t a r t v a e k s t . dk (bevidst med afstanden :) )pt har en Pagerank på 7/10. (Kilde: 1* & 2* http://www.prchecker.info/check_page_rank.php) Uden at gå for meget i dybden i dette indlæg, kan det kort siges, at Google anvender mange Algoritmer, til beregning af; ´Hvor vigtigt er et website, ift at opnå en topplacering´. Grunden til at jeg vælger at skrive dette indlæg, er at ´Linking´ kun er en lille brik, til at opnå en top 1. placering. Her følger korte overskrifter med ´Hints´ til at få www.Amino.dk til at opnå en superere, placering :) *Relevant tekst på sitet, hvorpå der linkes fra og til ! *En stram Linkstruktur på Amino sitet.. (Dvs på vigtige sider: Ingen ?ReTostID=667& *Vigtige links skal være synlige Forsidelinks ! *Et stort site, med stor aktivitet og ændring(pas på hvad der ændres.. her menes indhold, ikke vigtige links) *Et velopbygget Sitemap *Beskrivelser af søgeord som ivækst, iværksætter, start firma.. ex. "Iværksætter er for mange en paralel til ordet Frihed.(80-100 ord).. Herefter en sælgende tekst omkring ordet iværksætter(2-300 ord) brug ikke det samme søgeord mere end 10 gange på en underside ! og ikke for tæt !) Husk det skal være Relevant tekst til Brugeren..ikke til Google ! osv osv osv -- Google AdWords på de pågældende ord er også en god idé.. mål ordnes styrke i Google Sandbox ! God vind og skriv en god tekst på jeres site, der fx beskriver hvilken betydning Amino har og har haft for Jer og jeres virksomhed. Sæt iværk( ;) ) -og så ses vi på 1. pladsen om et kort øje blik :) /dooh |
Hej Martin,
Amino link indsat på http://www.mobile112.info
Mvh, Flemming |