Allan, det er simpelt hen noget vrøvl at se bort fra et så vigtigt element som løn, job-goder, jobsikkerhed, dagpenge osv. Almindelige virksomheder er på ingen måde opbygget som MLM. Det er simpelt hen en gang fordrukken sludder. Det er blot endnu et godt eksempel på, at MLM-folk bruger al dere tid på at bortforklare hvad det er de laver i stedet for at stå ved det. Svagt. |
Jøsses dog Mikkel! Tak for den svada!
Jeg har jo netop lige sagt at jeg IKKE taler om opbygningen af virksomhederne.
Jeg taler om, at det er en vag indvending, at MLM skulle være noget slemt - fordi dem i toppen tjener mere end dem i bunden.
Selvom I ikke er enige - så synes jeg den indvending svarer til, at jeg ikke vil handle i Matas - fordi dem der ekspederer mig får mindre i løn end ejeren af butikken.
Det jeg egentlig efterlyser er et godt argument til at få fejet den (vane)holdning af bordet - så man kan få en seriøs dialog. Hvis folk synes produkterne stinker - eller konceptet stinker, fordi der er for meget arbejde i opstartsfasen - så er det reelle indvendinger. Men den førnævnte indvending er ikke holdbar - man hører den bare tit.
Just my 50 cent!