Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RiderShop ønsker jeres vurdering

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen mathias

Den menustruktur, som jeg forestiller mig er: ved tryk på de enkelte kategorier, så åbnes underkategorierne nedenunder, og skubber menuen nedad - undermenuen forbliver åben indtil der trykkes på noget andet.

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj, som mange af folket har været inde på er navnet ikke noget der med det samme får mig til at tænke på ridning men derimod fart, benzin og motor :)

Når det er sagt og det er det grafiske element af siden du ønsker vurderet vil jeg med det samme sige, at det i mine øjne er et for mørkt design. Ind med nogen farver... Lav baggrunden lysebrun i stedet med et banner af en hest i galop i friske sommer farver...

Dit logo er jeg dog rigtig vild med, det er en god font du har valgt at bruge og giver en stemning af fart over siden :)

Kvaliteten på billederne kan der også snakkes om, da de desværre ikke er de bedste vi har set på nettet. Ud i naturen og tag nogen nye og friske billeder som virkelig viser dine produkter frem.

Ja alt i alt synes jeg du mangler at få gennemtænkt designet så det viser lidt mere ridning :)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Reno Jensen:

Hej Igen mathias

Den menustruktur, som jeg forestiller mig er: ved tryk på de enkelte kategorier, så åbnes underkategorierne nedenunder, og skubber menuen nedad - undermenuen forbliver åben indtil der trykkes på noget andet.

Reno

Ja det ville være optimalt :-)

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimedia

Tak for dine input, de vil blive taget med i overvejelserne Wink

Med hensyn til billederne. ØV, troede lige selv at de var af god kvalitet - semiproff fotograf, som har taget dem.

Med venlig hilsen

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

nederste i bunden på siden vil jeg skrive linke med lys tekst , derved kan links lettere ses .

lave på artikler siden som en blog

ellers flot synes jeg det er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dine input - ved ikke rigtigt om jeg vil lysne linkene i bunden. Men blog på siden er helt sikkert noget som skal implementeres.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Taastrup
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno,

Flot side!!! Big Smile

har lige lidt til dig:

Hvis man skal bedømme et produkt ser siden lidt sjov ud. Eksempel:
http://www.ridershop.dk/review/product/list/id/25/category/36/#review-form


Der er flere af dine sider som mangler/kunne bruge en meta description:

Eksempler:
http://www.ridershop.dk/hest/gamacher.html
http://www.ridershop.dk/rytter/ridehjelme.html

Med en sigende meta description kan du bedre styre hvad søgemaskiner skriver om dine produkter, samt lave appetizers så brugere trykker på dit link.

MVH

Kim

 

Ekspert i digital management.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Reno

Tillykke med din magento shop. 

Hvis du ønsker en højere konvertering - så må du først og fremmest sætte dig i dine brugeres sted. Jeg har et par pointer til din shop, som vil forbedre mulighederne for at dine brugere finder dine produkter. Dette alene giver ikke en bedre konvertering, men det optimerer dog stadigt din shop, da det bør være et del-mål i dit konverteringsflow, at flest mulige af dine besøgende ser et eller flere produkter. 

Jeg går ud fra at din forside er den mest besøgte side på sitet, og selvom det ikke var, og du havde et par andre betydelige landing pages, så udgør din navigation stadigt et problem. 

Det antal pixels du giver til det mest vigtigste for en ny besøgende (navigation - hvor kan jeg finde det jeg leder efter) er simpelthen for småt. 

Du har som overordnet kategorisering "Rytter", "Hest" & "Tilbehør" - men sætter du dig i dine besøgendes sted, der leder efter en bandage, eller fluemaske (nævner det - fordi jeg intet ved om heste, men det lyder altså sjovt) - Så er det ikke INTUITIVT at jeg skal vælge "hest" - med andre ord - du lader det være op til den besøgende at gætte på, hvad du gemmer under den kategori - lad VÆRE med det - Giv dem hellere hele baduljen. Et scenarie der ville skade din konvertering i den hendseende er dette.

En rytter der leder efter en fluemaske til sin hest, kommer forbi din side

-1- han synes godt om det,

-2- derfor bliver han længere end et par sekunder

-3- han leder nu efter hvor han skal klikke

-4- han ser navigationen (efter at have kigget længe - min 1½ sekund)

-5- han tænker "Rytter" - det er jo det jeg er - så der klikker jeg

-6- uden at ænse det javascript der popper op når musen "hover" over linket trykker han

-7- han bliver nu præsenteret for 5 varer, hvor i 0 er i nærheden af det han forventede

-8- han konkludere at du ikke har det han leder efter - selvom han har været tålmodig og har givet din shop en chance - dumper den

-9- han forlader siden, inden der er gået 30 sekunder af hans totale besøgstid  

 

Din navigationselementer passer heller ikke til det som du angiver i dine billeder på forsiden (de 3 der er hen over i toppen - hesteudstyr - rideudstyr - tilbehør) - og det giver et kommunikations Mis-Match, da man i underbevidstheden siger - well - det er da kategorier, men de befinder sig ikke over i navigationen - så må de ikke være vigtige, eller måske tager jeg fejl, og det slet ikke er det jeg ellers troede det var - nå - jeg må hellere daffe...

Ud over navigationen har jeg følgende kommentarer:

  • Dine betalingskort oppe i toppen til højre er alt for små
  • Der er alt for meget "below fold" på din produktside - der er plads nok - flyt det op, eller flyt rundt. Folk læser altså hvis du har noget godt at sige.
  • Drop bedømmelser - du har ikke besøgende nok, produkter nok, kunder nok (endnu).
  • Dit zoom på produktbillederne - er helt intuitivt forkert.. hvis jeg klikker på (+) forventer jeg at zoome tættere på, men der sker intet --- åbenbart fordi du mener at (-) er den korrekte betegnelse for at zoome tættere på
  • Samme zoom funktion er placeret for langt væk fra billedet - man forstår ikke at det hænger sammen. 
  • "dobbelklik på billedet for at se det i fuld størrelse" ---- **BUZZ** ---- nej, det er der ingen der gør... man klikker en gang, sker der intet, 
  • Drop "sæt på ønskeseddel" & "sammenlign" - det er et dødsbo fra Magento - det passer ikke til en shop af din størrelse - og faktisk meget lidt til skandinavisk online shopping stil 
  • Fremhæv lagerstatus på dine produktsider - det kan være at det er noget som dine besøgende går op i. 

Nå mere har jeg altså ikke til dig denne gang - håber du kan bruge det. 

Karsten Lund

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Mange tak for de rosende ord.

Du har ret, bedømmelsen af et produkt ser forkert ud - fjerner bedømmelsen (se næste indlæg) Wink

Med hensyn til Meta, så mente jeg at jeg havde husket dem alle, men det havde jeg så ikke - det følger jeg op på.

Igen tak for feedback.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tusind tak for din omfattende gennemgang af sitet.

Der er mange rigtig gode indput, som jeg vil arbejde videre med.

Omkring navigationen er vi ikke helt enige, men jeg kan følge dig på mange af punkterne - så det bliver optimeret.

Betalingskortene skal være størrere - check

Bedømmelser fjernes - check

Zoom fjernes/ændres - check

Ønskeseddel og sammenlign fjernes - check

Lagerstatus - der står at varen er på lager ud for hvert produkt, så det må være godt nok... eller

Det var en super og grundig gennemgang - tak for det - og du kan tro at jeg kan bruge det - er allerede igang med ændringerne.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)