Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RiderShop ønsker jeres vurdering

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Hej Reno,

Først og fremmest vil jeg sige tillykke med at du har nået den første milepæl! Det er super godt gået.

Men der er et par ting der sprænger mig i øjnene:

Hvis du ser på forsiden, så er alle produkterne ikke ens i højden. "Læg i kurv" knappen er rykket lidt ned, og det ser ikke pænt ud. Se evt. vedhæftede billede.

Din twitter og linkedIN knap udetil højre linker kun til /# - det skal du nok have ændret :)

På din søgefunktion står teksten "ok" helt forkert, prøv at lave skriften fed.

Jeg kunne ikke finde cvr-nummer mm. ind på siden.

Ved siden af logoet i toppen står der "velkommen" der er helt malplaceret, prøv at fjern det helt.

Det var lige hvad jeg hurtigt fandt, håber det kunne bruges. Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke!

Hej Igen

Så skulle de mindre detaljer være på plads, men jeg kan ikke finde ud af at flytte knapperne, så de står i samme højde.... da der er forskel på teksten alt efter om varen er nedsat, på tilbud o.lign.

Det kan være en der har et godt råd til hvordan jeg indstiller hvor knapperne under varerne skal justeres - magento.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:37

Hejsa, en fin magento shop du har der.

Umiddelbart syntes siden er fin, overvej at skrue lidt ned for den røde farve..

overvej også at købe onestepcheckout  der letter betalingsprocessen meget.

Må jeg spørge om hvordan i lavede jeres (røde) knapper ? eller var de bare en del af jeres theme.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:44

Tillykke med den flotte shop.

umidlbart syntes jeg shoppen er fin.
tror dog at næste ting på jeres to do liste skal være tekster og SEO

jeres title linje er ikke ret sigende for hvad i sælger og ikke ret lang den kan bruges bedere.
under produkterne er der meget lidt tekst, er med på at det ikke er alle ting man kan skrive om men som udgangs punkt så meget info som mulitg :)

der er sikkert flere SEO ting man kan arbejde med men det er der mange andre der er meget bedere til at kommenterer på end mig :)

men kanon flot side , syntes det er fedt i har holdt det så enkelt !

God vind !

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 15:33

www.skiltex.dk:

Hejsa, en fin magento shop du har der.

Umiddelbart syntes siden er fin, overvej at skrue lidt ned for den røde farve..

overvej også at købe onestepcheckout  der letter betalingsprocessen meget.

Må jeg spørge om hvordan i lavede jeres (røde) knapper ? eller var de bare en del af jeres theme.

Hej

Tak for din responce.

Onestepcheckout vil jeg da se nærmere på - da konverteringsraten i øjeblikket ligger på 0%

De røde knapper var en del af themet, men du er meget velkommen til at kontakte Rasmus Lindgren (Amino), som har firmaet Get-a-Shop - det er dem der har lavet shoppen.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 15:38

Jacob Ipsen:

Tillykke med den flotte shop.

umidlbart syntes jeg shoppen er fin.
tror dog at næste ting på jeres to do liste skal være tekster og SEO

jeres title linje er ikke ret sigende for hvad i sælger og ikke ret lang den kan bruges bedere.
under produkterne er der meget lidt tekst, er med på at det ikke er alle ting man kan skrive om men som udgangs punkt så meget info som mulitg :)

der er sikkert flere SEO ting man kan arbejde med men det er der mange andre der er meget bedere til at kommenterer på end mig :)

men kanon flot side , syntes det er fedt i har holdt det så enkelt !

God vind !

Hej Jacob

Også tak for din responce.

SEO er absolut noget der skal arbejdes med, ligesom der skal meget mere tekst på siderne. Jeg er ikke nogen SEO haj - og p.t. er der rødt på bundlinien (jeg ved godt at med SEO-hjælp, så vil salget øges og derved indtjeningen, men SEO er desværre ikke gratis Wink) Så assistance fra gode SEO folk, må nok vente lidt. Det bliver nok kun til hvad jeg kan læse mig frem til - samt de hints som bliver givet herinde, bla. dit tip omkring title linjen.

Mange hilsner

Reno

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 15:43

er sikker på at du kan komme langt ved bare at gøre de mest almindelige ting. 
og der er rigtig mange her der er villig til at hjælpe. det er bare at sætte sig lidt ind i det og spørge løs når du er i tvivl...:)

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 15:51

Jacob Ipsen:

er sikker på at du kan komme langt ved bare at gøre de mest almindelige ting. 
og der er rigtig mange her der er villig til at hjælpe. det er bare at sætte sig lidt ind i det og spørge løs når du er i tvivl...:)

Jeg håber du har ret Smile - og jeg er slet ikke i tvivl om, at der er rigtigt meget hjælp at hente herinde.

Title, som du foreslog er nu rettet - det var nemt.....Big Smile

Reno

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Super fed side faktisk. Jeg synes den er rigtig nem at finde rundt i, og man bliver ikke overfaldet af alt muligt ligegyldig information på forsiden.

Jeg kan dog ikke så godt lide dine underlinks til linkene i venstre side. Siden kører en stil med runde hjørner, så hvorfor gør underlinkene ikke også?

Men det er en detalje som ikke rigtig betyder noget. Jeg studsede bare lige over det :-)

Ellers super flot og professionelt resultat !!

Mvh Mathias

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Fra  RiderShop Skrevet kl. 16:13

Mathias Bak:

Super fed side faktisk. Jeg synes den er rigtig nem at finde rundt i, og man bliver ikke overfaldet af alt muligt ligegyldig information på forsiden.

Jeg kan dog ikke så godt lide dine underlinks til linkene i venstre side. Siden kører en stil med runde hjørner, så hvorfor gør underlinkene ikke også?

Men det er en detalje som ikke rigtig betyder noget. Jeg studsede bare lige over det :-)

Mvh Mathias

Hej Mathias

Tak for de rosende ord - vi er også rigtigt glade for resultatet indtil videre.

Med hensyn til de runde hjørner på underlinkene i kategorimenuen, så har du ret - de mangler. Men vi har bedt udvikleren om at forsøge at ændre hele kategorimenuen, så den "folder sig ud" istedet for at åbne undervinduer, som der skal vælges i. - men det er vist ikke så ligetil i en magento, som jeg har forstået det.

Mange hilsner

Reno

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Reno Jensen:

Mathias Bak:

Mvh Mathias

Hej Mathias

Tak for de rosende ord - vi er også rigtigt glade for resultatet indtil videre.

Med hensyn til de runde hjørner på underlinkene i kategorimenuen, så har du ret - de mangler. Men vi har bedt udvikleren om at forsøge at ændre hele kategorimenuen, så den "folder sig ud" istedet for at åbne undervinduer, som der skal vælges i. - men det er vist ikke så ligetil i en magento, som jeg har forstået det.

Mange hilsner

Reno

Ja det ville fungere en del bedre. Når jeg vil trykke på et link så holder jeg musen over selve linkteksten. Derfra er der langt ud til undermenuen. Jeg aner intet om magento så det er sikkert rigtigt :-) men... Hvis du kan lave det andet, så burde det ikke være svært at få den til at folde sig ud...

Nu ved jeg ikke om jeg har forstået din ide korrekt omkring "udfoldning", men hvis du mener at når man holder musen over et link vil undermenuen komme til syne nedenunder dette og skubbe nedenstående links nedad. Hvis det er korrekt forstået skal du undgå dette!! For når musen så forlader undermenuen vil menuen trække sig sammen og linkene vil hoppe op igen og så har du lige pludselig musen over indkøbskurven :-) Så for at få fat i linket "Tilbehør" skal man trække musen op nedefra hvis du forstår hvad jeg mener...

Men som sagt ved jeg ikke lige hvad du har i tankerne, men jeg har selv stået overfor dette problem før :) Bitter erfaring heh.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)