Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring fra Iværk 2009 - Pas på sælger –

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Her en modevirksomheds erfaring fra Iværk 2009 - Vi er en lille iværksætter modevirksomhed med base i København K.

Nu nærmer Iværk 2010 sig, vi glæder os - og ville lige i den anledning dele vor erfaring med 3 mobil erhverv sælger fra Iværk 2009 – en sælger som bar kunne det hele og tilbød dette abonnement vi bar ikke kunne sige nej til – Vi søgte en samlet løsning til internet (router og stick) og mobiler samlet 3 stk. i alt. Vi søgte også en løsning vor vi havde en fast kontaktperson på – Dette er hvad han fremlagde, Han tilbød at han ville hele tiden være der som en slags konsulent, vi havde hans nummer og han ville ringe til os en gang om måneden og lige tjekke op om alt var som det sku være, han ville tilmed gå ind og regulere så vi fik den mest optimale løsning som mulig. Han sagde også, at han ville give os fri surf på telefonerne og hakkede et felt af i kontrakten men vi så dette – Vi bandt os i 18 mdr. pga. hans ord. Vi forklarede ham at vi havde en midlertidig adresse på Frederiksberg indtil vi kunne flytte ind i vore lokaler i København K – han sagde lige meget vor så dækker 3 overalt, ”No problemo”.    

Efter en uges tid, fik vi så godt nok en router, som så anderledes ud end den vi havde set på messen (den vi fik, var hvid og orange) og den vi så på messen var lækker spejl-sort.- Så vi tænkte vi bar lige kunne ringe og høre ham sælgeren ad og han sagde ”selvfølgelig” jeg er ude med den nye router i eftermiddag.- Han dukkede aldrig op og siden da så eller hørte vi ikke mere til manden som lovede os en masse.

Vi får store regninger ind med surf brug og tillæg og vi ringer ind til 3, - som så siger de ikke arbejder med at give fri surf til kunder, som sælgeren lovede og at ham sælgeren den ene dag var leder af salgsafdelingen, næste gang vi ringede, sagde de han ikke længere var i firmaet.

3 mobil var 5 mdr. om at rykke mit mobil nummer fra Telmore til 3mobil imens betalte jeg regninger osv. Altså de inkluderede 299,- fri tale om måneden + alle gebyrerne – Jeg har aldrig haft så høj en mobil regning som ved 3mobil erhverv.

Det viser sig så, at da vi flytter ind i vore butikslokaler med tilhørende kontor – så er der IKKE DÆKNING I KØBENHAVN K. og vi prøver ringe 3 mobil igen og igen og tilsidst ringer en slags ”afrydder” fra 3mobil efter en måned tilbage og siger at de ikke kan garantere dækning over hele landet. Færdig bum, "udstyret virker fint, I kan sige abonnementet op efter de 18 mdr.!" ….???  Men her, er det jeg bliver lidt gal, da jeg sidder ved siden af Strøget i min tøjbutik og hverken mig eller mine ansatte kan komme på nettet på vores kontor ude bagved.... er det bar mig/ os i virksomheden der tænker der er noget galt.

Jeg tænker bar, at hvis de igen har stand på Iværk 2010 – så skal i hvert fald mindre iværksættere passe på for ellers ender de op i mange udgifter og ekstra tillæg, skjulte gebyrer på regningerne med 3 mobil erhverv.

Jeg ved godt, at der nok ikke meget at gøre for vores firma, andet end at sidde  abonnements perioden ud og så komme så langt væk som overhoved mulig fra 3 erhverv. Og jo vores router er stadig en dejlig hvid og orange J

Men andre iværksætteren kan nå at tænke sig om inden de skriver en kontrakt de hænger på. Det er nemlig trist når man som forholdsvis ung iværksætter skal ligge og kæmpe mod en kæmpe af 3 mobil størrelse - i stedet for at bruge kræfterne på iværksætteri.

De bedste hilsner

Casper Schandorff

[View:http://neverstone.com/]

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Syndes lige du skal have den her som trøst Wink

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper.

Det er en irriterende situation du er kommet i, som desværre er umulig at gardere sig imod.

Er det "kun" den mobile bredbåndsforbindelse der er problemet på jeres nye adresse, eller er det også telefonerne? Ikke at det gør det stor forskel, men I får nok lettere ved at slippe ud af aftalen hvis det er det hele.

Jeg synes ikke du skal give op. Hvis de har et problem med dækningen hvor I skal bruge deres løsning, plejer det at være muligt at finde en løsning hvor de fjerner bindingen på abonnementerne. Også hos 3.

Et godt råd er dog at lade  være med at rode op i hele historien, hvis du ringer ind igen. Det er bare mennesker der sidder i den anden ende, og der er ikke mange der har overskud til at høre på en "irriterende kværulant". Ikke at jeg siger du er det, men i klagesager kan man hurtigt blive opfattet sådan :o)

Så ring ind og forklar dem stille og roligt, at du ikke kan bruge deres løsning på jeres nye adresse, og at du gerne vil have at I finder en løsning på problemet. Så plejer det at gå. Du skal dog være forberedt på at du skal følge op på det nogle gange, da det ikke er deres største prioritet.

Held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:52

Hej .- Tak for Videoen - den er meget passende....og den er nok også bygget på erfaring.....

Jo det er en trist situation men jo vi bør nok stritte mere imod selvom man føler det er som "david mod Goliat" nogle gange-.... og de er jo snedige nok at man altid snakker med en ny i kundeservice eller man som Niels Haugsgaard aldrig kommer igennem til 3 mobil....

Bedste hilsner

Casper

[View:http://neverstone.com/]

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:57

Casper:

Jo det er en trist situation men jo vi bør nok stritte mere imod selvom man føler det er som "david mod Goliat" nogle gange-.... og de er jo snedige nok at man altid snakker med en ny i kundeservice eller man som Niels Haugsgaard aldrig kommer igennem til 3 mobil....

Jeg vil godt forsøge at hjælpe, hvis jeg kan. Jeg skal dog bruge lidt flere oplysninger.

Du er velkommen til at ringe til mig på mandag efter kl. 11, hvis det er noget vi skal prøve at gå videre med sammen. Mit nummer er 52 39 00 00.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:06
Altså, jeg er kunde hos 3 med mobil modem og telefoni.
Jeg har ingen problemer i København K ved Nørreport og dækningen spiller på togstrækningen mellem Nørreport og Hillerød.

Men trist for jer - håber 3 viser sig fra sin gode side og lader jeg komme ud af deres spin.
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:11

Hej Casper

Jeg har 3 modem og det virker af lort til, for at sige det rent ud. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:17

Jeg må sige jeg har altid været tilfreds med dækningen på både Iphone & mine mobile bredbånder.. men deres support.. Privat er dårlig. Erhverv er.. Oh my fucking god...

Så vælger jeg at lade det lægge der..har lavet en whine post om dem her på Amino for en del tid siden, og den fik ellers ikke ofr lidt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:17

BruunMedia:

Så vælger jeg at lade det lægge der..har lavet en whine post om dem her på Amino for en del tid siden, og den fik ellers ikke ofr lidt.

Nu har jeg ikke læst din whine post, og du er for aktiv til at jeg gider at kigge dine aktiviteter igennem for at finde den (så jeg ved ikke om du er aktiv, eller jeg er doven). Men jeg tror ikke vi bliver uenige om, at der er plads til forbedringer på kundeservicesiden :o) 

Det synes jeg dog gør sig gældende for de fleste teleselskaber. Så det er et punkt vi kan håbe bliver bedre med tiden. Lige som vi kan håbe på den store lottogevinst, fred på jorden og hvid jul. Sandsynligheden for at bare en af delene sker, er nok ikke overvældende stor :o)

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:25

Von Vorre:

Syndes lige du skal have den her som trøst Wink

Godt lavet! :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)