Jeg tror rent generelt at man skal passe på med at smide mærkerne i bås på hverken den positive eller negative side. Konvertering handler i meget høj grad om hvor vidt kunderne føler sig sikre nok i din butik til at de vil købe. Men troværdighed kan skabes på mange måder gennem design. Af samme årsag har Internet Affiliate Marketing sin storhedstid. Så en hjemmeside der har en lav troværdighed fra design elementer/ andre website elementer, formgivning farver, fonts mm, vil i højere grad mærke en form for godkendelsesstempel som e-mærket, end et site der har en HØJ troværdighed som for eksempel: Vupti.com (trustfactor her? - At have brugt adskillige millioner på landsdækkende TV reklamer.) Det har man nok ikke råd til hvis man er Snupti-Pede. Ergo må det være noget seriøst, tænker forbrugeren. Så det kan ikke sættes i bås, men jeg ville nok hellere satse på et ordentligt website der er lavet af en professionel, der ved hvordan man skaber det rigtige udtryk til det korrekte kundesegment, fremfor at købe mig et klistermærke.
|
Nogle i tråden her virker til at mene at CO2 Neutralt Website ikke hjælper, men det gør præcis hvad konceptet går ud på. CO2neutraliserer man for et ton CO2, er der et andet sted i verden der bliver brugt et ton mindre CO2.