Hvis det var skulle være sandt, så skulle spørgsmålet havde været hvorfor alle sites ligner hinanden. Der hvor man nemmest kan se at det er systemerne, der fejler er på OsCommerce shops, systemet har i princippet _ingen_ begrænsninger layoutmæssigt. Alligevel er det sjældent svært at genkende, et OsCommerce site. |
Lundsby:Men vi knokler på livet løs, desværre går vores konsulent forretning unormalt godt
De er jo fedt...
Lundsby:med faktureringsrekord i denne måned og formendtligt også næste. Så vi for slet ikke brugt den tid, vi kunne tænke os på det.
Brug nogen af alle de penge du tjener på mere mandskab? så drunker du heller ikke i guldet!
Lundsby:Jeg er selvfølgelig ked af, at du er ved at få en sær smag i munden mht. CloudSprout, men der har været en lind strøm af tilmeldinger til beta-ventelisten, så det virker meget godt!
Mest fordi du bevidst crasher alle OS tråde på det her forum... havde du så bare noget at sælge? ved ik om du kan følge mig i det...
Lundsby:PS: Jeg kunne aldrig finde på at give dig 1 stjerne for dit indlæg
:-) det var nu lidt ironisk.... jeg er helt ligeglad med de stjerner der :-)
Lundsby:du siger din mening og den er sådan set velargumenteret, så det har jeg kun respekt for!
Jamen tak - så er der noget om snakken kan man sige :-) . .
Forsat god vind med projektet.