Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne et trin op hvis muligt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil I mene der skal til før jeg kan komme fra pagerank 2 til pagerank 3.

Tænker her på hvor meget der skal gøres og hvad det evt ville koste at opnå.

Nogen som vil hjæpe med så det kan lykkes ?

Ps. Der går rygter om at Google ikke er så vilde med linkportaler længere og  at det kan være en af grundene til at man ryger ned. Er det rigtigt ?

Startede med pagerang 4 og nu den på 2.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:12

Vil jeg også høre :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:15

Jeg skal bestemt ikke gøre mig klog på den slags.... Men mon ikke det ville hjælpe, hvis du gjorde din egen linkbuilding lidt mere spiselig for Google?

Du kunne jo starte med at kigge på din signatur - den må kunne spices lidt op, istedet for bare at bestå af et (for Google) mere eller mindre intetsigende link :)

TILFØJELSE: Hvordan fanden man så gør links til et linkkatalog interessante for Google er en helt anden snak.... Så hvis der er nogen, der ved noget om det kunne jeg da også godt tænke mig at høre det.... Bare af nysgerrighed - jeg har ikke tænkt mig at slå mig på linkkatalogbranchen :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30

Jeg har faktisk lige hørt det samme - altså at google ikke vægter links på samme måde mere. Mon Mikkel DeMib eller anden ekspert har et par vise ord i den forbindelse?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:33

Hej Jakob.
1) Du skal have mange relevante indgående links.
Dette kan gøres på mange måder, du kan skrive gode artikler, om hvorfor linkkataloger er gode.
Få links fra blogs, og forums der omhandler linkkataloger.
Og du BURDE rette ankerteksten i din signalture.

2) Du skal arbejde med on-site optimering.

Fama - du kan kontakte mig med dit spørgsmål på PB, skal se om jeg kan svare dig med gode informationer.

Og Jakob, du er velkommen til at kontakte mig.

.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:35

Helle - houseofkids.dk:

Jeg har faktisk lige hørt det samme - altså at google ikke vægter links på samme måde mere. Mon Mikkel DeMib eller anden ekspert har et par vise ord i den forbindelse?

Jeg har ikke hørt noget om dette, men kan godt være :)

Google vægter meget på ankertekst og relevans af indgående links.

Der er rygter om at linkkataloger udgår i løbet af meget kort tid, fordi Google ikke vil indeksere dem mere.

.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:54

Ja - Værdien af linkkataloger udvandes langsomt, hvilket også er naturligt med alle de dårlige kataloger der er kommet på det seneste. Google har benyttet samme metode i andre lande end Danmark før. Derfor kan det som altid anbefales at sprede sin linkbuilding, så man ikke kun satser på en metode. Ændres algoritmen på et tidspunkt vil det medføre at man ikke rammes så hårdt, hvis man kun får annuleret værdien af en del af linkbuildingen, i stedet for hele linkbuildingen.

Ang. snakken om pagerank, så er det ikke den bedste måde at angive hvor synlig en hjemmeside er. En pagerank 2 side, kan sagtens være bedre placeret på mange søgninger end en pagerank 4 side. Derfor er mit råd til dig at du kun skal bruge pagerank som et fingerpeg, og ikke som en vigtig parameter når du køber SEO.

Håber du fik svar på dit spørgsmål

/ Emil Blücher

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:04

Hej LinkCentralen.dk

Så vidt jeg er orienteret, er den simple måde at blive linket til fra sider med høj PR. Hver link har en bestemt værdi - tænk på det som points - afhængigt af sin PR, og når du har opnået nok "Points" stiger du i PR. Husk dog at google opdatere PR nogle få gange om året.

Desuden skal du også vide, at der er STOR forskel på at få ti PR1 links og ét PR10 link når det kommer til PageRank.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:05

Jeg tror faktisk søgemaskinerne bliver mere eller mindre overflødige efterhånden.

Istedet skal man nok fokusere mere på social media...

Bare se på Facebook, den har allerede 500 mio brugere der hver især bruger markant mere tid der end de bruger på søgemaskinerne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:11

LinkCentralen.dk:

Ps. Der går rygter om at Google ikke er så vilde med linkportaler længere og  at det kan være en af grundene til at man ryger ned. Er det rigtigt ?

Startede med pagerang 4 og nu den på 2.

Ja, Google har i mange lande sparket mange linkkataloger ud eller blot fjernet det meste linkværdi fra dem. Så hvis du alt for ensidigt har satset på alverdens kataloger i din linkbuilding, så er det nok en væsentlig grund til dit fald i PageRank.

Men lad være med at fokusere så meget på det. Fokuser på hvordan du ranker og hvilken trafik du får ud af det. Hvis ranks og trafik er uændret er det ligegyldigt med din PageRank. Men hvis rankings og trafik også er faldende kan det være tegn på, at din linkbuilding er slået fejl. I så fald er der ikke så meget andet at gøre, end at arbejde videre i en mere rigtig retning :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)